nieuwe crack---> Valentino (v. Pacific)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:00

gaaf dier maud! ben benieuwd naar duidelijkere fotos!

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:02

mooi beeesie
wat een beenheffing!!

riskjuhruled

Re: nieuwe crack---> Valentino (v. Pacific)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:45

wouw mooi beestje hoor! veel succes met inrijden!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:47

HAW --> ITP

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:50

Wauw echt gaaf paard! Leuke aftekeningen op z'n hoofd! Veel succes ermee maar gaat vast wel lukken

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:55

zozo wat een gaaf beestje zeg!
zit wel flink wat pit in he? die zal in de toekomst wel mooi kunnen showen denk ik!

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 19:15

wat een ontzettend gaaf paard, met heeel erg mooie gangen!

moes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 19:16

wat een gaaf dier zeg, super been actie!! Succes in de toekomst er mee!!

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 19:27

Leuk paardje! Is het in Moergestel trouwens?

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 19:32

Erg mooi paard zeg. Ik rij ook een Pacific en die heeft net zo'n achterbeen, vooral als ze wat heet is. Sowieso heeft ze super ruime gangen (zie profiel voor foto's)

Veel succes ermee, ik zie alvast uit naar foto's onder het zadel

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 19:32

wauw super mooi .
Die benen ook
Ben benieuwd naar de volgende foto's

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 20:05

nou hij is weer helemaal wakker foto's is er helaas niet van gekomen, heb het wel weer gefilmd, nu met de goede camera, misschien kan ik vanaf de tv wat plaatjes schieten, anders morgen bij wat beter weer.

maar bedankt voor de reacties

haflingertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 20:24

Wauw wat een plaatje!

rockey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 20:52

Tooske schreef:
Leuk paardje! Is het in Moergestel trouwens?

ja dit is in moergestel

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 20:57

rockey schreef:
cacharel staat nog gewoon bij ons op stal en die blijft voorlopig ook nog wel...

vindt je het werk met het jonge spul leuker of heeft ze niet genoeg capaciteit voor het hoge werk?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 21:00

Samsam schreef:
rockey schreef:
cacharel staat nog gewoon bij ons op stal en die blijft voorlopig ook nog wel...

vindt je het werk met het jonge spul leuker of heeft ze niet genoeg capaciteit voor het hoge werk?

capaciteit heeft ze zeker het is echt een geweldige merrie, daar blijf ik bij, maar ik wilde weer eens wat anders, meer uitdaging, vandaar ook dit jonge paard, kan goed zijn als deze straks zadelmak is weer zo verkocht is en dat ik dan weer iets anders op stal wil hebben. ik heb er nu gewoon een tweede paard bij.

Conny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:02

super gaaf dier maudje!! echt dat beengebruik.. heerlijk wil hem in eht echt komen bewonderen enne van wie komt hij af in moergestel

rockey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 21:03

conny14 schreef:
super gaaf dier maudje!! echt dat beengebruik.. heerlijk wil hem in eht echt komen bewonderen enne van wie komt hij af in moergestel

hij is gekeurd in moergestel die filmpjes zijn ook gemaakt tijdens de keuring haha maar je komt maar keertje kijken, misschien kan deze mee naar edward

maar hij moet eerst onder het zadel en wat knapper worden, en dan neem ik hem keertje mee naar ander terrein

Conny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:06

haha ik wil hem zeker een keer komen bewonderen daar hou ik je aan enne je gaat dus toch door en als je deze mee naar edward neemt krijg je zeker positieve reacties!! met cacheral ook maar deze vindt ik ook super gaaf!! maak je hem zelf zadelmak?? of laat je hem zadelmak maken

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:08

wat is hij gaaaaaf zeg!! ben weer flink jaloers
ben benieuwd naar meer foto's & filmpjes!!

rockey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 21:10

conny14 schreef:
haha ik wil hem zeker een keer komen bewonderen daar hou ik je aan enne je gaat dus toch door en als je deze mee naar edward neemt krijg je zeker positieve reacties!! met cacheral ook maar deze vindt ik ook super gaaf!! maak je hem zelf zadelmak?? of laat je hem zadelmak maken

ja je gaat nog steeds mee he

duurt nog wel even voordat ik deze mee kan nemen, anders wordt het toch gewoon vertrouwde cach

maar morgen ga ik hem voor het eerst longeren met hoofdstelletje in, en ik ga samen met corne voskens beginnen, die gaat maandag alleen 10 dagen naar florida en daarna begint het echte werk, maarja in 10 dagen kunnen we samen beetje wennen en longeren dus komt goed uit...

Mathijs82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:15

WoWie ! Nou Maudje......Olympische Spelen 2008 zijn binnen bereik met deze crack Toppertje

Conny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:18

rockey schreef:
conny14 schreef:

duurt nog wel even voordat ik deze mee kan nemen, anders wordt het toch gewoon vertrouwde cach

maar morgen ga ik hem voor het eerst longeren met hoofdstelletje in, en ik ga samen met corne voskens beginnen, die gaat maandag alleen 10 dagen naar florida en daarna begint het echte werk, maarja in 10 dagen kunnen we samen beetje wennen en longeren dus komt goed uit...

ja ik ga mee!! daar blijf ik bij, ik ben jou groom ookal moet ik er die dag me werk voor af zeggen he

rockey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 21:36

\
conny14 schreef:

[/quote]

ja ik ga mee!! daar blijf ik bij, ik ben jou groom ookal moet ik er die dag me werk voor af zeggen he
[/quote]

deal
[/quote]

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:19

rockey schreef:
conny14 schreef:

hij is gekeurd in moergestel die filmpjes zijn ook gemaakt tijdens de keuring haha maar je komt maar keertje kijken, misschien kan deze mee naar edward

maar hij moet eerst onder het zadel en wat knapper worden, en dan neem ik hem keertje mee naar ander terrein

Haha ja ik kende het binnenbakje daar namelijk van het filmpje!
Ben daar jammer genoeg meerdere malen geweest...