Mijn arme Atreyu.... ik heb zo met haar te doen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:52

atreyuevita schreef:
Dank je wel! hee.. jij woont ook in Belgie!!

Yes ! maar ik heb mijn eigen DA's kunnen houden (Visdonk Roosendaal) en nog veel belangrijker, mijn hoefsmid (speciaal beslag arthrose) Als mijn medisch wonder er niet meer is ( had volgens meerdere Da's al 15 jaar dood moeten zijn-ik klop af en hoop dat dit nog zeker 10 jaar duurt ) dan durf ik pas "verder" van huis te gaan !

hoe gaat het nu met haar ?

Bianca6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 09:55

Ja ik heb er echt moeite mee dat ik een andere dierenarts moet vertrouwen... ik bel gewoon mn oude dierenarts voor telefonisch consult en heb ook via via een andere nederlandse dierenarts gevonden die kan komen (alleen niet bij spoed).
Mijn nederlandse hoefsmid (ode aan Stefanie!!!) kom gelukkig nog steeds!!!! Atreyu heeft ook speciaal beslag (easy walkers)
Hoezo is die van jou een medisch wonder? Ben benieuwd! Atreyu overtreft ook al 3 jaar de verwachtingen maar dat komt ook omdat ik vind dat ze een goede oude dag verdiend ipv een spuitje.

Maar HET GAAT ONTZETTEND GOED!!!!!! JIPPIE!!!
Gisteren was het toppunt. Mn jonge andalusier maakt er altijd een spelletje ervan om 10 keer de paddock door te crossen als ik het halster pak.. (om vervolgens gelukkig weer bij me te komen) en Atreyu ging mee... als een hert (omdat ze natuurlijk niet meer zo hoog haar knieen kan buigen) maakte ze met 4 benen tegelijk sprongetjes door de paddock... hahahahahaha was echt heel grappig!!
Maar ben vooral blij dat ze zo blij is !!! ze voelt dat het voorjaar eraan komt lijkt wel!