Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MsMarit schreef:Die site ziet er wel goed uit...
Ik kan me er alleen nog geen voorstelling van maken hoe het eruit ziet enzo.. dat komt omdat je het niet kentMaar het ziet er wel super goed uit!
En als we nou op de camping/hotel blijven staan en vanuit draar rondjes rijden is het wel zo makkelijkhoef je ook niet te zeulen met je spullen....
Want als ik het zo lees dan moet je ook zelf voor Voer enz voor je paard zorgen! en dat kan je echt niet meenemen op je paard
MsMarit schreef:ja tuurlijk dar twijfel ik ook niet aan..
maar dan zou je wel iemand moeten hebben die dus alles heel de tijd heen en weer rijd met spullen anders red je het volgens mij gewoon niet..
En we moeten dan dus ook kijken hoe het met
stallen zit en vooral met voer!! Want dat is toch wel erg belangrijk als je zo'n intensieve tocht maakt dat je goed blijft voeren
Antheman schreef:MsMarit schreef:ja tuurlijk dar twijfel ik ook niet aan..
maar dan zou je wel iemand moeten hebben die dus alles heel de tijd heen en weer rijd met spullen anders red je het volgens mij gewoon niet..
En we moeten dan dus ook kijken hoe het met
stallen zit en vooral met voer!! Want dat is toch wel erg belangrijk als je zo'n intensieve tocht maakt dat je goed blijft voeren
Na een stevige dag lopen , is het niet aan te raden om je paard op stal te zetten!
Dan loop je kans op verzuring.
Het is beter om ze in de paddock of op de wei te zetten. Dan bewegen ze en treedt de verzuring minder snel op.