Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

Cassidy schreef:Als ze zelf niet op het erf is, kan ze ook niet nagaan of het verbod dat zij je heeft opgelegd ook daadwerkelijk wordt nageleefd. En als jij een deal kunt sluiten met de bijrijder, is er vast wel een mogelijkheid dat je haar nog een keer kunt zien.
De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend. En de eigenaresse krijgt haar trekken nog wel thuis....
Heb je nog bonnetjes van de spullen die jij hebt aangeschaft voor Tamara?
Overigens heb ik wel ideeen hoe jij kunt proberen Tamara terug te krijgen. Ook al heb je niets zwart op wit, geschonken is geschonken. Is de relatie tussen jullie tweeen al zo kapot, dan zou ik zelf aangifte doen van diefstal, ook al heb je helemaal geen kans dat het zou
lukken.
Maak haar het leven maar eens lekker zuur. Blijf knokken voor Tamara!
amondi schreef:Soms post ik iets en dan hoop ik dat ik geen gelijk krijg, zoals die sleutel en je bij voorbaat van diefstal beschuldigen. Sorrie meis, ik had nog de stille hoop dat ik het fout zou hebben.
Je zal haar nog wel krijsend tegenkomen, het zij per telefoon of aan je voordeur.
Maar, sta je daar nou helemaal alleen? Is er niemand die haar terugfluit? Is je bijrijder nu ook bij het grofvuil gezet of mag/moet die wel blijven komen?
Maar goed, het is voorbij, ook al zou ze je excuses aanbieden, zoals het was zal het nooit meer worden. Daarvoor heeft ze teveel op je ziel getrapt. Je moet verder, het is nu weer haar paard. Nou maar hopen dat ze er echt zelf ook gaat voor zorgen.
je kunt natuurlijk altijd proberen of ze je bod wil accepteren... Niemandweet schreef:bedankt..ik zit er zelfs over na te denken of ik haar niet een goed bod kan doen en haar dan kan overnemen..maar ik denk niet dat ze dit wil..
Niemandweet schreef:bedankt..
ik zit er zelfs over na te denken of ik haar niet een goed bod kan doen en haar dan kan overnemen..
maar ik denk niet dat ze dit wil..