vervolg " god o god wat een gedoe"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 14:22

Jeetje wat een verhaal meis.
Heel veel sterkte het is natuurlijk heel erg rot.
En die eigenaar kan de boom in met het zijn mijn spullen!!

Rukaro

Re: vervolg " god o god wat een gedoe"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 14:36

Ik leef echt helemaal met je mee, wát een rotmens. Gelukkig kan je jezelf niets verwijten, je hebt gewoon goed gehandeld. Ik hoop dat ze na het lezen van je brief nog tot enig inkeer komt, maar dat zal wel niet het geval zijn.
Het is echt enorm rot om op zo'n manier je lieve paard kwijt te raken, heel veel sterkte!

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:00

jeetje...ik heb ook je vorige verhaal gelezen..ik ben er helemaal stil van. Dat iemand ZO verschrikkelijk kan zijN!!
Met een zielig liedje op de achtergrond moest ik bijna huilen
JEETJE WAT EEN &^#Q)&@***PIIIEPPP***{E*_(@*!$&!@
zo
Heel veel succes.
Ik vind wel dat jij heel goed gehandeld hebt...dus je moet je echt niet schuldig voelen..je hebt gedaan wat je kon, en je kan niet meer doen dan je best (zoals mijn moeder altijd zegt )
Succes!!

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 15:38

Dank je wel voor jullie reacties, vind het erg fijn dat zoveel mensen mij steunen.

Op ITP heb ik wat foto's geplaats die gisteren zijn genomen..
Dit is de link viewtopic.php?f=53&t=532449
Neem even een kijkje, en laat een berichtje achter als je zin heb..

Tamara,
ik kan helaas geen afscheid nemen,
ik kan helaas niet bij je zijn..
Maar ik denk aan je en voel alleen maar pijn,
Pijn die een leven lang zal duren...
Het had ook anders kunnen zijn...

Het spijt me zo meisje, ik heb echt mn best gedaan..
Maar het werkte gewoon niet meer..
Ik hoop dat het je goed zal gaan schatje
Ik zal altijd aan je blijven denken, en aan onze momenten samen..
Dat kan niemand ons meer afnemen

Afbeelding
Afbeelding

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:58

Ik vind het echt verschrikkelijk wat ze met je doet!
Ze beschuldigd je overal van, maar je mag je niet eens verdedigen!
En ze heeft er duidelijk over nagedacht, want anders had ze niet gezorgd dat ze die papieren in handen zou krijgen!

Ik wens je echt heeeeeel veel sterkte!

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:05

ooohh gadver dat er zulke mensen bestaan in deze wereld..
denkt die vrouw alleen maar aan zichzelf ofzo !!!!

veel sterkte .. !!!

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 21:04

Dank jullie wel voor je reactie..

ik heb het er nog steeds heel erg moeilijk mee.. heel erg veel huilbuien..
ik mag nu gewoon niet meer op het terrein komen, dat is strafbaar..

hoe kan ze me dit nou aandoen..
na alles wat ik voor haar en mn paardje gedaan heb..

ben afgelopen zomer nog met haar op vakantie geweest, naar een vriendin in brabant. samen 2 heerlijke weken beleeft met onze paarden..
ik had je voor gek verklaart als je toen had gezegt dat het nu afgelopen zou zijn...

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:05

dikke knuffel voor jou !

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:05

vindt het echt sneu...
en vooral stinkmodder voor jou ! ..

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:06

Goh dat is idd een heel vervelend verhaal.
Je doet zo je best en dan krijg je dit
Veel succes

tisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:40

he meis!
HEEL VEEL STERKTE
ik volgde het verhaal al een tijdje... echt ik kan me voorstellen dat je ermee wilt stoppen... maar het is natuurlijk wel heel raar ineens zonder paard.

ik ga nu ff naar je foto's kijken!

sterkte!

jacqueline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:26

Jeetje zeg ik heb je verhaal met verbazing zitten lezen.
Ik vind het echt heeeeel erg voor je.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en super van je dat je niks meer met haar te maken wilt hebben.......ze heeft je zoveel verdriet gedaan, dat kan ze nooit meer goed maken....machtsmisbruik.
Kop op meis.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 08:43

Soms post ik iets en dan hoop ik dat ik geen gelijk krijg, zoals die sleutel en je bij voorbaat van diefstal beschuldigen. Sorrie meis, ik had nog de stille hoop dat ik het fout zou hebben.

Je zal haar nog wel krijsend tegenkomen, het zij per telefoon of aan je voordeur.

Maar, sta je daar nou helemaal alleen? Is er niemand die haar terugfluit? Is je bijrijder nu ook bij het grofvuil gezet of mag/moet die wel blijven komen?

Maar goed, het is voorbij, ook al zou ze je excuses aanbieden, zoals het was zal het nooit meer worden. Daarvoor heeft ze teveel op je ziel getrapt. Je moet verder, het is nu weer haar paard. Nou maar hopen dat ze er echt zelf ook gaat voor zorgen.

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 08:45

Als ze zelf niet op het erf is, kan ze ook niet nagaan of het verbod dat zij je heeft opgelegd ook daadwerkelijk wordt nageleefd. En als jij een deal kunt sluiten met de bijrijder, is er vast wel een mogelijkheid dat je haar nog een keer kunt zien.

De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend. En de eigenaresse krijgt haar trekken nog wel thuis....

Heb je nog bonnetjes van de spullen die jij hebt aangeschaft voor Tamara?

Overigens heb ik wel ideeen hoe jij kunt proberen Tamara terug te krijgen. Ook al heb je niets zwart op wit, geschonken is geschonken. Is de relatie tussen jullie tweeen al zo kapot, dan zou ik zelf aangifte doen van diefstal, ook al heb je helemaal geen kans dat het zou lukken.
Maak haar het leven maar eens lekker zuur. Blijf knokken voor Tamara!

lovelance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 09:20

Wow.. Mijn mond valt open als ik dit allemaal lees..

Meis, heel veel sterkte de komende tijd.. Je bent niet netjes behandeld en ik vind dat je de juiste keuzes hebt gemaakt, al blijft het moeillijk..
Ik had dit ook niet verwacht.. Nogmaals.. heel veel sterkte..

CouCou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 09:29

Cassidy schreef:
Als ze zelf niet op het erf is, kan ze ook niet nagaan of het verbod dat zij je heeft opgelegd ook daadwerkelijk wordt nageleefd. En als jij een deal kunt sluiten met de bijrijder, is er vast wel een mogelijkheid dat je haar nog een keer kunt zien.

De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend. En de eigenaresse krijgt haar trekken nog wel thuis....

Heb je nog bonnetjes van de spullen die jij hebt aangeschaft voor Tamara?

Overigens heb ik wel ideeen hoe jij kunt proberen Tamara terug te krijgen. Ook al heb je niets zwart op wit, geschonken is geschonken. Is de relatie tussen jullie tweeen al zo kapot, dan zou ik zelf aangifte doen van diefstal, ook al heb je helemaal geen kans dat het zou
lukken.
Maak haar het leven maar eens lekker zuur. Blijf knokken voor Tamara!

Geloof dat ik hier helemaal in mee ga.
Niet goedschiks dan maar kwaadschiks!

Zal haar ook hetleven zuur maken door naar de politie te stappen.

Maar wat ik ook nog steeds niet snap is, waarom helpen de rest van de stalgenoten je daar niet???
Wat zeggen die ervan en de staleigenaar??

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 09:29

amondi schreef:
Soms post ik iets en dan hoop ik dat ik geen gelijk krijg, zoals die sleutel en je bij voorbaat van diefstal beschuldigen. Sorrie meis, ik had nog de stille hoop dat ik het fout zou hebben.

Je zal haar nog wel krijsend tegenkomen, het zij per telefoon of aan je voordeur.

Maar, sta je daar nou helemaal alleen? Is er niemand die haar terugfluit? Is je bijrijder nu ook bij het grofvuil gezet of mag/moet die wel blijven komen?

Maar goed, het is voorbij, ook al zou ze je excuses aanbieden, zoals het was zal het nooit meer worden. Daarvoor heeft ze teveel op je ziel getrapt. Je moet verder, het is nu weer haar paard. Nou maar hopen dat ze er echt zelf ook gaat voor zorgen.

ik ben inderdaad bang dat ze binnenkort voor mn deur staat of me aan de telefoon krijgt.
ze heeft me al thuis geprobeerd te bellen, maar ik hoef dr niet te spreken en heb dus niet opgenomen. verder heeft ze ook al mn moeder op haar mobiel geprobeerd te bellen maar die had er geen zin in, en heeft dus ook niet opgenomen.
mijn vader wil daarin tegen graag een hartig woordje met haar spreken en die kan niet wachten tot ze belt als hij er is.

verder heb ik gisteren een brief van 6 kantjes geschreven aan haar.
daarin vertel ik haar precies hoe ik erover denk, en hoe alles is gegaan volgens mij..

ook staat erin dat ik nu voorlopig rust wil en na dit alles verder geen contact meer hoef, en als ze me toch willen bereiken mogen ze dat schriftelijk doen..

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 09:35

Verder over overige stalgenoten..

zij is du de iegnaar van de grond daar, en we hadden verder buiten mij een medeberijder..
die wil zich er eigelijk niet al tevele bemoeien omdat ze net nieuw is en de eigenaresse vlak bij haar woont en heel goed omgata met haar moeder..
verder hebben we geen mensen op stal lopen, het is een stadsweide, dus 2 stallen, 1 bak en een wiede voor ons alleen..

de andere mensen die daar ook een wiede hebben weten ervan en staan compleet achter me. heb al 2 aanboden gehad om andere paarden et doen. oa van een vriendin die twee paarden in haar eentje doet, en daar mag ik dan een paard vast doen..

ik kan er nog steeds niet bij met mn hoofd, vind het allemala echt heeel erg.
vandaag mijns criptie oefenen en morgen opvoeren.. wat ben ik blij dat ik qua punten al een voldoende heb, dus mijn slagen hangt niet meer af van deze presentatie.. vermoed dat ik die totaal ga verknallen..

verder allemala heel erg ebdankt voor alle lieve en opbeurende reacties.. mijn omgeving is ook erg lief voor me, en ik moet zeggen dat dit er wel voor zorgt dat het wat makkelijk voor me is..
Maar alsnog blijft het moeilijk..

vandaag eigelijk nog een keer naar stal om mn slee op te halen, dan heb ik alles.. een laatste aai voor tamara.. en dat was het dan..
gisteren niet lang op stal durven blijven door dat dreigbriefje dat ik op terrein was waar ik niet mocht komen, dus daardoor ook niet kunnen knuffelen..

dit wordt een emotionele dag voor me..

joycie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 09:55

Heel veel sterkte vandaag!
Hoop dat je rustig afscheid van je paardje kunt nemen, dat je het op een mooie manier kunt afsluiten met haar, zonder dat je afscheid wordt verstoord door een eigenaresse!

Succes.

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 14:41

Jeetje wat een verhaal zeg! Maar goed, nou moet die eigenaresse nog maar iemand zien te vinden die zo goed voor het paard zorgt als jij. Veel sterkte en misschien kan Tamara op één of andere manier weer bij je terug komen.

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 14:57

bedankt..
ik zit er zelfs over na te denken of ik haar niet een goed bod kan doen en haar dan kan overnemen..

maar ik denk niet dat ze dit wil..

Bounce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:03

heel veel sterkte je kunt natuurlijk altijd proberen of ze je bod wil accepteren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:19

Veel sterkte.Ik heb ook een gelijkaardg verhaal mee gemaakt.Alleen waren we hun voor en heeft mijn man een goed bod gedaan op het paard en is het nu van mij.De dag nadat we ze gekocht hadden ben ik gelijk verhuisd naar een andere stalling.Ik heb gelijk de apieren laten veranderen en we hadden een koop contract.Ik heb wel een ander paard moeten achter laten, toen ik weg was heeft ze het ook uit wraak laten slachten.Maar ik vind niet dat je voor zulke mensen in het stof moet kruipen.Je eigenwaarde is ook wat waard.Hou je sterk meisje.

ingrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:20

Niemandweet schreef:
bedankt..ik zit er zelfs over na te denken of ik haar niet een goed bod kan doen en haar dan kan overnemen..maar ik denk niet dat ze dit wil..

Als je daar de middelen toe hebt dan zou ik dat zeker proberen!
Na wat er allemaal gebeurd is is de kans dat ze jou dat paard verkoopt niet zo groot, maar niet geschoten is altijd mis toch?

Misschien kun je anders proberen daar met haar man over te praten ofzo ? Zij komt nogal emotioneel/hysterisch over, en dat doet een zakelijk gesprek natuurlijk sowieso geen goed. Misschien is haar man wat meer voor rede vatbaar?

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:36

Niemandweet schreef:
bedankt..
ik zit er zelfs over na te denken of ik haar niet een goed bod kan doen en haar dan kan overnemen..

maar ik denk niet dat ze dit wil..

Ik zou het zeker proberen! Het is je immers om Tamara te doen, ben je gelijk van dat mens verlost.