Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
BrittKitt schreef:ga nou alsjeblieft niet aan jezelf twijfelen, daar schiet je niets mee op! Je moet echt goed gaan praten met de eigenaar, en later ook ngo een keer met de dierenarts om echt te weten hoe het zit en hoe ze het wil hebben. Waarom wil je je paard zo de puinhoop inhelpen?

Tessa_frida schreef:Als ik jou was zou ik precies de dierenarts zijn of haar raad opvolgen. Als je op papier zet wat de dierenarts voor behandelimng aanraad en er voor zorgt dat jij en de eigenaresse en de medeverzorgster zich daar aan houden heb je daar in ieder geval duidelijkheid over! Laat eht desnoods ondertekenen door de DA en jou en de eigenaresse.
Ten tweede zal ik ook een schema maken. Met tijd, wat, en door wie. Deze twee dingen op de stalduur plakken en mee geven aan jou, de eigenaresse en de mede vezorgster. Zo is het duidelijk wie wat en wanneer doet. Zo heb je altijd iets om op terug te vallen.
Misschien is het een idee om de discussie mt de eigenaresse, of je nou wel of niet duidelijk was aan de telefoon etc, even te laten voor wat het is.
Het gaat nu duidelijk om het paard en die discussie is niet bevordelijk voor de sfeer en dat zal het paard zeker merken, lijkt me.
Ookal ben je nu kwaad en teleurgesteld in de eigenaresse, je wilt echt niet dat ze jou paard voorgoed van je afneemt lijkt me.
Dus hou het telefoongesprek van vrijdag, de ernst van de situatie, op een misverstand. En ookal voelt het onredeliji, maar laat zien dat jij echt te vertrouwen bent dan zal zij ook wat redelijker worden.
Het leven is nou eenmaal te vaak oneerlijk.
Heel veel succes ermee!

Niemandweet schreef:BrittKitt schreef:ga nou alsjeblieft niet aan jezelf twijfelen, daar schiet je niets mee op! Je moet echt goed gaan praten met de eigenaar, en later ook ngo een keer met de dierenarts om echt te weten hoe het zit en hoe ze het wil hebben. Waarom wil je je paard zo de puinhoop inhelpen?
ik wil mijn paard niet de puihoop inhelpen, maar zij duidelijk wel!
Niemandweet schreef:zij deed trouwens ineens poeslief aan de telefoon en was echt super aardig.
maar ik ben er nog steeds ontzettend boos over, gewoon hoe het allemaal gegaan is.. en dat gesprekje wil ik nog steeds, maar dan over anderhalve week of twee weken. zodat we het beide kunnen laten bezinken en niet te emotioneel reageren. maar dan ga ik haar wel precies zeggen hoe ik er allemaal over denk.