Anky met Krack-C Te Wanroij.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:23

Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening erover (kzou degene zelf wel eens zien willen rijden), maar de paarden hebben er bij Anky zeker plezier in! Ze moet Bonfire sochtens als eerste rijden anders is ie niet te genieten de hele dag zo jaloers geweldig toch!!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:26

Zullen we weer ontopic gaan!
En graag zonder LDR-discussie, want die hebben we hier genoeg. Het is natuurlijk niet erg dat je het er niet mee eens bent, maar dat mag ook wel een beetje normaal gezegd worden, want als een bokker deze foto's zou plaatsen, zouden jullie wel ''normaal'' commentaar geven(ik bedoel, jullie zouden dan niet meteen beginnen over de LDR-discussie) en hier wordt er meteen weer over gezeurd.
ik denk dat iedereen mag trainen op de manier dat ie wil, ook deze manier, want zoals je ziet(uitslagen) heeft het een positief effect om je paarden zo te trainen.
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 16-01-06 16:31, in het totaal 2 keer bewerkt

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:28

als een bokker deze fotos plaatste zou ik nog uitbundiger reageren, heb het expres netjes gehouden, omdat ik idd niet weer over dat LDR wil gaan hebben... dat was gewoon het enigste puntje wat ik te zeggen had... en ik heb ook nooit gezegd dat ze niet goed is voor haar paarden ....

maaar back on topic maar weer.....

Retlaw

Re: Anky met Krack-C Te Wanroij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:29

als dat laag diep en rond rijden nou echt zo slecht was, dan zagen anky haar paarden er allemaal niet zo SUPER uit, misschien zag hij er gespannen uit, maar kom op...hij was voor het eerst in lange tijd weer op concour !!! Waarom moet er nou altijd zo veel afgunst zijn...als er zieke paarden van kwamen, of misschien erger, dan kon je erover klagen maar haar beestjes zijn allemaal superfit !!! ze komen niet elk weekend op concour, ze worden gespaard!!! Laat anky lekker rijden, het zou wat zijn als zij hier onze foto's van wedstrijden lekker af kwam kraken...

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:30

daar zouden we alleen maar van leren denk ik.... :

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:32

OrissE_GipsY schreef:
daar zouden we alleen maar van leren denk ik.... :

ik denk dat vele dan niet tegen dat kritiek zouden kunnen

Retlaw

Re: Anky met Krack-C Te Wanroij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:34

daarom zeg ik AFKRAKEN en geen tips of commentaar geven !! laat mensen in hun waarde !!!

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:35

nee maar nogmaals, ik loop haar echt niet af te zeiken ofzo... het ging mij echt alleen puur om dat ik me gewoon afvraag of dat nou wel prettig is voor zo'n dier om in die houding te lopen... qua geestelijke gesteldheid hebben we het dan over, lichamelijk zien ze er idd op en top uit.... en ik zou anky niet eens durven afkraken haha

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:37

maar Orisse_blabla De discussie (incl de punten die jij je afvraagt) daar is een heel topic over op bokt, ga daar dan heen en ga niet dit topic verzieken(dat doe je niet expres, maar bokt is nogal verdeeld qua meningen hierover )

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:39

die topics heb ik al zooo vaak bekeken hahahaha maar als iemand dna een topic opent met zulek foto's ja sorry dna moet ik gewoon reageren, ik kan toch niet doen alsof ik het er fijn uit vind zien... terwijl ik dat niet vind laten we wel gewoon eerlijk blijven dan.... maaar ik zal erover ophouden..

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:41

Oké dit slaat dus allemaal op mij
IK vind jaa IK vind dat ze m wat meer lucht mag geven, dat mag ik toch best zeggen das mijn mening.
Verder zeg ik toch ook gewoon dat ik het een super paard vind.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:42

xjessx schreef:
Oké dit slaat dus allemaal op mij
IK vind jaa IK vind dat ze m wat meer lucht mag geven, dat mag ik toch best zeggen das mijn mening.
Verder zeg ik toch ook gewoon dat ik het een super paard vind.

nee hoor dat slaat niet op jou, maar we moeten zorgen dat er in dit topic niet de zoveelste LDR-discussie komt, daar is het niet voor bedoelt.

Kel2004

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:42

OrissE_GipsY schreef:
die topics heb ik al zooo vaak bekeken hahahaha maar als iemand dna een topic opent met zulek foto's ja sorry dna moet ik gewoon reageren, ik kan toch niet doen alsof ik het er fijn uit vind zien... terwijl ik dat niet vind laten we wel gewoon eerlijk blijven dan.... maaar ik zal erover ophouden..

Om dit soort dingen te voorkomen kan je misschien dit soort topic mijden. Gewoon helemaal niet reageren?

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:46

o jaa ik dacht"moet weigeren" maar jaaa me handen typte het al ...

Jiviejik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:11

Dan ga ik 1 dingetje toch even zeggen..

Nu mogen we er nix over zeggen want'' Het is anky toch die kan alles en rijd geweldig en blablabla''
Maar als een bokker foto's plaatst krijgt diegene bijna altijd commentaar..
Maar nee dit is anky die weet wel wat ze doet!
Er zijn genoeg andere mensen die OOK wel weten wat ze doen..
Het geeft GEEN onstspannen beeld..
Dat willen mensen gewoon duidelijk maken..
En in dit topic wil niemand dat horen?..
Maar in topic van gewoon een bokker die lekker op L niveau(ik noem maar wat) rijd en foto's plaatst zegt wel iedereen van O beugels teugels zadel houding spanning BLABLABLA..
Dat mag hier ook best gezegt worden
En dat hoeft geen hele discussie te worden maar je mag je mening geven OOK bij Anky van Grunsfen

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:13

De LDR discussie en diediscussie over anky, voer ide maar lekker even ergens anders. Het is niet leuk voor de ts om hiermee haar topic te verzieken..

Leuke fotó, want ik zie er maar 1 rest is kruisjezs

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:15

@Jiviejik: tuurlijk mag je je mening geven, zolang het maar niet weer zo'n discussie wordt, daar is een speciaal topic voor!

Jiviejik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:23

Okay dan is het goed:P
dan zeg ik nog 1 ding..
Die Krack C blijft een lekker ding

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:06

HAW -> EV

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 18:08

Knap dat jullie allemaal van een foto kunnen zien of het geen ontspannen beeld geeft. Ik heb het dus in het echt gezien en het geeft wel een ontspannen beeld. En als een beest dit niet zou pikken, zou ze alleen het dak door zijn gelanceerd. De training die zij toepast, heet de rollkur. Anky, Isabell Werth, Laurens van Lieren, en Edward Gal passen deze training allemaal toe..

Vraag je dan maar eens af waarom die het zo goed zijn gaan doen? Echt niet omdat ze volgens jullie verkeerd trainen.

Op deze mensen moet je geen commentaar hebben, hier moet je respect voor hebben, en vooral voor Anky.

Hier zijn al genoeg dicussies over geweest, er zijn zelfs hele negatieve sites over gemaakt. Dus laat dat discussiepunt gewoon even links liggen.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:22

als je er nou niet zo over begonnen was, had iedereen gewoon normaal gereageerd, 4 berichtjes geleden heb ik nl hetzelfde gezegd

marianna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:24

Gave foto's!

Op de rest zal ik niet reageren

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:16

Vraag me af waarom de mensen die altijd alles beter weten niet op zo'n niveau presteren....
Laat iedereen lekker in zn waarde.

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:22

Degene die zo reageren op Anky die moeten zich schamen,zo'n klasse amazone!! Natuurlijk maakt zij ook fouten maar ik was er ook bij en het paard was super vrolijk anky was super relax aan het rijden ze is gewoon wereldklasse!!! En ieder zijn eigen klasse en iedereen heeft zo zijn goede dingen aan paardrijden!!! Dus voel je nou niet aangevallen dat je het niet kunt of zo maar Anky bewijst keer op keer wereldklasse!!! Je zet je eigen een beetje voor gek om dingen te zeggen wat niet te sprake is!!!

Fox1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:25

Super paard is het toch (jaja, de halfbroer van ons paard maar dat kunnen er wel meer zeggen, Flemmingh he )