Divoza uitverkoopweek!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 10:09

De advertentie staat inmiddels in de Hoefslag. Die geruite sjabrakjes zijn wel heeeeel erg leuk... Kwijl

En ik heb ook het mailtje gehad, ben wel benieuwd naar die grijze Eurostar rijbroeken. Jammer dat ik totaal geen tijd heb om 'even' naar Zoetermeer te rijden, laat staan naar Leek. Boos!

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 10:13

weet iemand welk model rijbroek van eurostar ze bedoelen?

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 10:30

ja dat vroeg ik me ook al af ik denk waarschijnlijk de sprint

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 10:51

geruite schabrakjes? Misselijk

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 10:52

Josti schreef:

Ieder zo z'n eigen smaak hè? Kotssmiley vind ik trouwens wat overdreven.
Laatst bijgewerkt door Karin op 26-04-02 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 10:53

Karin"]
[quote="Josti schreef:

Ach ja, ieder z'n smaak hè? Kotssmiley vind ik wat overdreven trouwens.
[/quote]
Tuurlijk, enne is de kotssmiley niet altijd overdreven dan? Schijnheilig

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 10:56

samantha5 schreef:
ja dat vroeg ik me ook al af ik denk waarschijnlijk de sprint

YES de sprint is een heerlijke degelijke broek voor erbij

bedankt!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 11:05

Ik denk niet dat het de sprint wordt, aangezien dat gewoon een standaard artikel is, waarschijnlijk is het een ouder model van Eurostar die de leverancier nog in voorraad heeft. Zal het vanavond wel ff bekijken welke het zijn!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 11:13

De Sprint en de Start zijn normaal ook al ver onder de 99 euro (heb net op de site gekeken), dus die zullen het zeker niet zijn.

Ben wel heel benieuwd of het de moeite waard is om toch morgenochtend even naar Zoetermeer te rijden. Laat dus maar even weten Nienke! Lachen

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 11:15

Er zou ook een grijze Eurostar met leren zitvlak tussen moeten zitten. Hier ben ik heeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar.. Kwijl

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 13:59

Oke dan Lieke!!! Zal inderdaad wel gezellie worden Haha!

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 14:01

ik wil ook heel graag die broek
wie is er nog mee morgenochtend vroeg?
(ze zijn toch om 9 uur open?)

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 14:13

Als jullie nou allemaal naar zoetermeer komen, doe dat dan volgende week even in mijn pauze (ik werk er vlakbij, dan zorg ik dat ik er ook even ben.... Haha! )
Schijnheilig Ik ga snel even de aanbiedingen bekijken, misschien scheur ik er morgen of maandag dan ook wel even heen.
Karin als je over de A12 komt, kom je vlak langs Omar die staat bij afslag zevenhuizen dan richting moerkapelle, onderaan de dijk...

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 19:22

haha, maar wij gaan naar Leek! Lekker Nazje pesten Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:42

Ik verwacht jullie natuurlijk wel allemaal met BOKTpetjes he!!! Haha!

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 00:05

maar als je er nog geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen hebt dan?
wat dan?
ik heb er trouwens wel een die er op lijkt, die lijkt ook op de pet die ik wil hebben (camel + blauwe klep).
maar je herkent me toch wel?
anders ff vlak voor de tijd de bokt-rit foto's nakijken, zal ik dan ook wel ff doen (die bij Maarten was wel leuk, haha, bij mij zie je alleen de rug achter de comp) aangezien jij wel niet met de pet op zal lopen daar.

maarre, een meetinkje lijkt me wel ok.
Jij, Concorde, Westernfreak (Miriam toch?), Lissy en ik (Marije dus) spreken hier ergens af, dat zal wel in Almelo worden dan denk ik dan aangezien jullie volgens mij allemaal in Almelo wonen, behalve ik en dan naar Divoza en dan kunnen we er gewoon een leuk dagje van maken toch? en de eventuele rest zien we dan daar wel.

moet dan dus wel alleen na woensdag worden, aangezien ik maandag eindelijk 19 wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en het dinsdag koninginnedag is.
en ik waarschijnlijk woensdag ook niet kan.

maar volgens mij hebben we 2 weken vakantie, weet alleen niet hoelang dat gedoetje bij Divoza geldt en helemaal op het laatst is natuurlijk het beste en mooiste weg, of niet?
dus ik stel voor donderdag???
moeten we alleen nog even kijken hoe we dat met het vervoer doen.
treinen is nog steeds een optie (kheb ov kaart en 3 personen kunnen met mij meereizen tegen 40 % korting) of een van de ouders moet mee willen gaan (maar mn mamsie is niet zo gek te krijgen, haha).
en kijken hoe je vanaf het laatste station bij divoza komt (rijdt daar een bus langs?).

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 12:55

De grijze broek is de Husar, ik heb 'm al, ben 'm net wezen halen Tong uitsteken Normaal 139 euro. Lachen

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 18:19

ehhm, kan t ook vrijdag? donderdag moet ik nl. werken, en ik vraag het liefts geen vrij... Koe

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 18:59

vrijdag kan ik ook!
naar welk station moeten we dan? in leek zelf?
kan ik ff de kosten bekijken.

groetjes liselot

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:01

okee leek heeft dus geen station, dus we moeten naar groningen met de trein en dan met de bus ofzo naar leek

van almelo naar leek kost een retour met korting (ik heb een kortingskaart en marije een OV) 17.10 euro , valt mee dus.

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 21:02

Maakt mij niet uit hoor, ik stelde maar wat voor, zodat er toch iets van de grond af komt.
Vrijdag vind ik ok.
Kan Westernfreak dan ook?

Kunnen we daarna Groningen onveilig maken ofzo, haha.
Alleen niet te laat terug gaan, want ik kan alleen jullie korting geven en mezelf gratis laten reizen tot 19.00 uur, daarna voor jullie niet meer en mezelf alleen nog korting.
Dat houdt dus in dat we voor 5 uur weer richting huis moeten gaan, aangezien je wel 2 uur in de trein zit.

Hoe zat dat trouwens bij jouw kortingskaart Lissy?
Misschien brengt dat perspectieven?!?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 23:36

Sjimmy schreef:
De grijze broek is de Husar, ik heb 'm al, ben 'm net wezen halen Tong uitsteken Normaal 139 euro. Lachen

Mooi is-ie hè? Helaas voor mijn doen iets te lichtgrijs, ik moet geen lichte spullen aan bij de paarden want die zijn dan binnen de kortste keren zwart... Als-ie donkerder was geweest, dan had ik 'm graag willen hebben, want voor de rest was het prima kwaliteit en een mooi model. Nog een gelukje dus dat ze mijn maat niet (meer) hadden, anders had ik nog flink staan twijfelen. Haha!

Ik heb wel die donkerblauwe regenjas gekocht voor 30 euro. Staat wel een Mondini-borduursel achterop, maar ach, dat is ook blauw en valt niet zo op, en ik moest gewoon iets waterdichts hebben voor op/bij de paarden.

Vind het nog steeds jammer dat die Kieffer-chaps me te kort zijn, ze zitten erg lekker en waren ook maar 35 euro. Toch maar niet genomen. En die geruite shabrakjes vond ik ook niet zo bijzonder. Die blauw/zwarte kon er nog mee door, maar ik twijfelde te hard en heb het dus maar niet gedaan.

Toch een leuk middagje shoppen geweest, en een leuk verjaardagscadeau gekocht voor m'n zusje: een pessoateugel, die ze morgen op Ameretto gaat gebruiken. En ze is volgende week pas jarig, tsk... Haha!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 00:30

Vrijdag kan ik ook wel, geloof ik....ik heb ook een OV, dus wel voor 19.00 terug.
Bovendien kan ik Salty geen dag missen, dus we moeten wel!!!

Groetjes, Mirjam

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 12:10

hoihoi
ik weet nog niet helemaal zeker of ik meega... ik moet namelijk alleen een nieuw sjabrak hebben, en ik betaal 17 euro om daar te komen en dan heb ik misschein 5 euro korting op een sjabrak, kan ik er net zo goed 1 hier in de winkel halen, aangezien ik nogal krap bij kas zit.

groetjes liselot

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 18:10

Sjimmy schreef:

ik heb hem ook gehaald, heb er ook al mee gereden, echt een prima broek voor een prima prijs!