bram haage

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

PPPeet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:34

fleurtje97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:58

jullie hebben allemaal nog wel goede hoop in de politie. Wat wil hij er aan doen als je je rechtmatige eigendom terug komt halen hij heeft geen poot om op te staan. Vind dat iedereen altijd een grote mond heeft van ze moeten hem pakken maar als het er op aan komt durft niemand. Samen sta je sterk helemaal nu de werkwijze van deze man al bekend is. Vind het jammer dat er zo weinig mensen zijn die anderen voort willen helpen. Ja met hun mond maar als het te kort bij komt haken ze af. wie wel wil pm me maar.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:07

Zo, straffe woorden van iemand met 11 posten en geen profiel!
SA soms?, want er zijn maar weinig nieuwe leden die al de ins en outs van PM kennen

Eefske

Re: bram haage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:09

Ik heb het oook gezien.. Bah wat is dat een smeerlap.. Ik vind het zo erg voor die mensen die hun paard daar heen hebben gebracht! Echt als ik die man tegenkwam dan zou ik hem spontaan iets aandoen...

kusjeva

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:15

fleurtje97 schreef:
jullie hebben allemaal nog wel goede hoop in de politie. Wat wil hij er aan doen als je je rechtmatige eigendom terug komt halen hij heeft geen poot om op te staan. Vind dat iedereen altijd een grote mond heeft van ze moeten hem pakken maar als het er op aan komt durft niemand. Samen sta je sterk helemaal nu de werkwijze van deze man al bekend is. Vind het jammer dat er zo weinig mensen zijn die anderen voort willen helpen. Ja met hun mond maar als het te kort bij komt haken ze af. wie wel wil pm me maar.

nee, je hebt gelijk, laten we er ons lekker mee gaan bemoeien, staat de politie echt op te wachten,

nope

Mayraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:53

Wat erg voor de desbetreffende eigenaren en paarden. Ik hoop dat ze de paarden snel "levend" terug vinden want anders kun je wel raden wat er met ze gebeurd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 21:36