Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik betaal niets
en ik mag zelf weten wanneer ik kom
yousra schreef:ik vind het te duur, want je kan dan net zo goed een eigen kopen enzoik betaal niets

superwoman schreef:[***] schreef:ik vind het te duur, want je kan dan net zo goed een eigen kopen enzoik betaal niets
voor 120 euro per maand kun je bij ons echt geen eigen paard houden hoor
en er zit alles daarbij
Olympia schreef:ja, maar als je daar geen gebruik van maakt.. Dan is het eigenlijk een beetje zonde van je geld.. Ik heb voor Rashida ook altijd maar netjes die 40 euries betaald, maar vond het grote onzin dat het zoveel was..

:P:P

yousra schreef:nee maar als je goed uitrekent: 3 dagen zijn 120 dus 6 dagen 240 bij ons kan je een paard stallen voor 234 en voor een pony 228en er zit alles daarbij
en komen de andere kosten daar ook nog bij. Misschien wil of kan ze niet eens 7 dagen per week naar haar paard gaan....
SpikkelFire schreef:Ja, maar ik vind dat je als eigenaar niet afhankelijk moet worden van een verzorgster! Dan vind ik idd dat je geen paard aan moet schaffen als je afhankelijk wordt van iemand anders.(en dan moet je niet gaan zeggen van dan moet ze maar geen paard kopen, dat is onzin want als je iemand heb die meebetaalt dan kom je makkelijk rond)

.Nu betaal ik €40,-.(Ander bijrijdpaard) Dat is de helft van de hoefsmid ongeveer omdat ik de enigste ben die er op rijd. Vind ik wel een goede deal.