Het is niet goed met Nappie, nog steeds in Utrecht! +update

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 21:13

ahh wat erg! nou hel veel strekte en succes! Lovers Verdrietig
iig een dikke knuffel voor je paardje en natuurlijk erg veel sterkte voor jou! Lovers

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 21:14

wat rot voor je zeg!! ik hoop dat alles nog goed komt, en sterkte ermee hoor

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:27

Toch leuk dat hij je gemist heeft!

Joop had dat nl helemaal niet toen hij daar stond. Hij wilde niet eens mee naar huis. Hij kreeg 3x per dag vers gesneden gras, had in 1 dag een vette buik en hij dacht: bekijk het maar! Stond ik daar met mijn knol die niet de trailer in wilde! Die had een superdagje gehad.

Hercules ook, maar die miste ons wel, stond te hinniken en te draaien. En als we hem dan een wortel gaven kwam hij heel erg beledigd snuiven alsof hij daar geen eten kreeg (bak vol kuil, 3kg bix per dag, en constant iets te knabbelen). Hij moest er 2 weken staan, maar na 3 dagen hoefde hij ons al niet meer te zien. Hij vond z'n buren en z'n eten véél interessanter. Het was dat we m kwamen poetsen, maar anders had hij ons waarschijnlijk zijn box (5x5) uitgebonjourd! Toen hij thuis kwam in zijn eigen box van 3x3 begreep hij niet hoe wij het überhaupt in ons hoofd haalden hem daarin te stoppen.

Ik geloof wel dat ze de paarden daar erg goed verzorgen, die van ons hoefden iig niet meer naar huis vonden ze zelf! Haha! Ik ben wel heel erg benieuwd of ze nog wat vinden vandaag. Ik duim iig voor jullie!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:49

Veel sterkte nogmaals!

Razin heeft een maand in de kliniek gestaan en ik ging bijna iedere dag naar haar toe. Alleen werd ze iedere keer als ik wegging compleet hysterisch en dan breekt je hart echt zeg... Verdrietig

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 12:51

Ik ben nu net gebelt vanuit Utrecht, en zijn been is nog steeds te dik om onderzoek bij te doen Huilen Wat dus betekend dat hij nog een nacht moet blijven Verdrietig Helaas kan ik er vandaag niet zelf naar toe dus moet ik dat aan Prima over laten en vindt dat dus helemaal niet leuk Huilen Ik wil hem lekker zelf borstelen en met hem tutten.

Prima belde me op toen hij bij Nappie was vanochtend en ik hoorde Nap de hele tijd hinniken Lovers ik moest van Prima mijn fluitje fluiten wat ik altijd gebruik om Nappie te roepen, Nappie schijnt heel raar naar de telefoon te hebben gekeken Clown

Tja, nog een nachtje slapen dan maar (of langer, maar daar gaan we niet vanuit!). Z'n nieuwe deken ligt voor hem klaar als ie weer naar huis mag, ik kan niet wachten om te kijken hoe het staat Haha!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 13:23

heel veel sterkte gewenst, erg vreselijk lijkt me dat!
geef nappie en kus en je houdt ons wel op de hoogt he>?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 23:10

Jeetje das niet zulk goed nieuws, maar 6 wk is nog overzichtelijk...
Primeval is echt goed spul.

Sterkte!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 12:05

WAT is dat balen zeg dat je zo in onzekerheid moet blijven. Ik wens je sterkte met Nappie. Ik hoop dat er iets op te vinden is. Ik had het er over met Cruutje, die werkt namelijk bij een dierenartsenpraktijk. "och, artrose", zei ze "daar hebben wij dagelijks mee te maken. Zoveel honden die artrose hebben". "ja, maar die hoeven niet in de sport" zei ik toen. "nee dat zal niet! die zitten allemaal in de sport, je moest eens weten hoeveel honden er bij ons gekeurd worden! en die krijgen allemaal middeltjes en pilletjes zodat ze in de sport kunnen blijven, ondanks de artrose!". "hoe kan dat nou, mijn moeder heeft ook artrose en daar is niets voor" zei ik toen. Maar Cruutje zei dat die middelen voor mensen nog niet op de markt zijn en nog verboden, maar hun dierenarts heeft ook artrose en slikt ook die poedertjes die hij in zijn praktijk geeft. Misschien dat ik eens met mijn moeder naar die dierenarts ga, grinnik! Kun je het je voorstellen?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 12:23

Hè jeetje, wat vervelend voor jullie Verdrietig , vooral omdat z´n been nu nog steeds zo dik is en ze hem nog niet verder kunnen (konden?) onderzoeken Scheve mond ! Iig veel sterkte!

Universe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 14:18

Ik ben in Januari ook doorgestuurd naar Utrecht en daar kreeg ik ook even te horen dat Jamaica kogelatrose en hoefkatrolontsteking heeft! Dat kwam ook koud op mijn dak moet ik zeggen! Maar door de hulp van de arts daar en speciaal beslag en primeval atrose gelatinaat gaat ze super! Dus wat er ook uitkomt hou de moed erin he! Ik dacht ook van dit is het begin van het einde maar het komt allemaal goed!

Dus hou de moed erin en sterkte!