Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Anouar15 schreef:Ik heb dat ook wel eens.
Maar iemand zei eens tegen mij. Het is helemaal niet erg als je eens onterecht te boos wordt op je paard, als je achteraf maar niet denk dat je nog bozer had moeten worden.
En dat is natuurlijk zo. Iedereen maakt fouten, het is niet erg, als je je eigen fouten maar zelf inziet. Dan kan je er van leren.
En je paard vegeeft je echt wel als het een keertje gebeurd. Het wordt pas vervelend als je het met opzet doet.
Meestal voel ik wel wanneer ik mezelf niet meer in de hand heb. Dan ga ik iets heel makkelijks doen dat altijd wel lukt of ik stop met rijden.
Mijn paard doet altijd zijn best voor mij, en hij zou nooit opzettelijk lopen te klieren.
RolingRoos schreef:Anouar15 schreef:Ik heb dat ook wel eens.
Maar iemand zei eens tegen mij. Het is helemaal niet erg als je eens onterecht te boos wordt op je paard, als je achteraf maar niet denk dat je nog bozer had moeten worden.
En dat is natuurlijk zo. Iedereen maakt fouten, het is niet erg, als je je eigen fouten maar zelf inziet. Dan kan je er van leren.
En je paard vegeeft je echt wel als het een keertje gebeurd. Het wordt pas vervelend als je het met opzet doet.
Meestal voel ik wel wanneer ik mezelf niet meer in de hand heb. Dan ga ik iets heel makkelijks doen dat altijd wel lukt of ik stop met rijden.
Mijn paard doet altijd zijn best voor mij, en hij zou nooit opzettelijk lopen te klieren.
ben het echt helemaal met jou eens
je paard begrijpt er niks van als je bijv. ineens veel bozer word dan normaal. een paard moet je consequent rijden en dus niet de ene keer veel bozer worden als het niet lukt dan de andere keer. het slaat natuurlijk nergens op om te zeggen "je paard vergeeft het je echt wel" zo denken paarden niet....

lekker puuh
}>
Anouar15 schreef:Ik zoek de fout eigelijk altijd bij mezelf, of hij vind het heel erg moeilijk. Meestal begrijpt hij mij niet als hij niet doet wat ik wil.

Anouar15 schreef:Ik heb dat ook wel eens.