ik vind het prima waar ik sta nu.. het belangrijkste is dat mijn pony het er naar d'r zin heeft en het is gezellig, zijn allemaal sociale mensen gewoon. eigenlijk is het een fokkerij/hengstenhouder/handelstal, maar er staan 2 paarden en 2 pony's in pension (Evita daarbij dus). Verder zijn het allemaal paarden van de eigenaar. er zijn natuurlijk wel wat dingetjes die je liever anders zou hebben soms, het longeer/losgooi bakje is namelijk meestal bezet.. maar dat is logisch want de jonge paarden die nog niet bereden worden moeten er ook uit allemaal. en verder.. tja verder niet veel te klagen
alleen mijn pony kan niet op de spuitplaats wanneer ze hengstig is omdat daarnaast een hengst staat en die gaat dan een beetje uit z'n dak. oja, een probleem is wel dat er geen echt weiland is, en ik wil mijn pony in de zomer wel op het land hebben dus dan moeten we voor 3/4 maanden naar een andere stal waar ze ook 's nachts in het land kan enzo.. maar dan moet ik wel 30 % doorbetalen op de andere stal om haar box "aan te houden" zeg maar.