Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Krips schreef:Als ie opgeblazen is moet je een nieuwe aanschaffen neem ik aan?
Krips schreef:En nog eentje(ziet er goed uit trouwens
) Hoe zit het nou vast?
esperance schreef:whaha wat een uitvinden... dus als je aan het springen bent en je komt te ver uit het zadel blaast het op?
als je een keer er naast valt, zo als op het voorbeeldje van die link, dan is er een groote kans dat je paard er van verschrikt en weg rent..
Margreet schreef:Gut, als je met zo'n ding valt, dan weet je tenminste zeker dat je je paard van héél ver op kunt gaan halen

Ineke2 schreef:Joeybabe: Je zit dus 'vast' aan je zadel met dat ding... Hoe doe je dat dan met afstijgen?
Stel dat je eens een keer vergeet dat ding los te maken... blaast ie zich opeens op
Maar als je het vergeet moet je al serieus van je paard SPRINGEN eer het ding afgaat. De kogel komt pas los bij een kracht van +/- 30 kg. Dus echt wanneer je valt... belinda73 schreef:lijkt mij ook wel wat maar 300 vind ik een hele hoop geld ben met een gewone bp van paard af gegooit en heb me ruggewervel gebroken ben nu best bang om te vallen maar vind die gewone bp dus niks belemmeren je in je beweging en hebt geen stevige zit vind ik
Peetjuh_Amir schreef:het is wel handig,, maar ik zou het eigenlijk niet gebruiken,, het is zown gedoe. Maar voor mensen die hengsten gaan indrijden en andere 'gevaarlijke' dingen doen,, is het wel handig!