Bettine schreef:Deze foto's komen toch gewoon van internet, van die link op de site van mechelen....?
Dat dacht ik ook net

Lijkt me vreemd dat je als 'gewone' bezoeker in de bak mag om foto's te maken (laatste foto).
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bettine schreef:Deze foto's komen toch gewoon van internet, van die link op de site van mechelen....?

. heerlijk om naar te kijken Clitia schreef:Citaat:
Ennuh, hij is inderdaad wel heel kaal, blijkbaar worden paarden snel oud in de topsport
. Elisa2 schreef:Clitia schreef:
Ennuh, hij is inderdaad wel heel kaal, blijkbaar worden paarden snel oud in de topsport
Wat heeft dat met elkaar te maken? Hij is gewoon heel erg kaal omdat hij net geschoren is.Niet omdat z'n haar uitvalt van de ouderom{whatever} wat overigens niet eens bestaat.
Het ziet er gewoon goed uit,wees blij dat Nederland wint inplaats van altijd dat eeuwige commentaar.

*kwijl* 
Elisa2 schreef:Clitia schreef:Ennuh, hij is inderdaad wel heel kaal, blijkbaar worden paarden snel oud in de topsport
Wat heeft dat met elkaar te maken? Hij is gewoon heel erg kaal omdat hij net geschoren is.Niet omdat z'n haar uitvalt van de ouderom{whatever} wat overigens niet eens bestaat.
Het ziet er gewoon goed uit,wees blij dat Nederland wint inplaats van altijd dat eeuwige commentaar.
het wel nog duidelijker zou maken
... Anyway... Het was dus inderdaad een geintje. Omdat iemand hetzelfde geintje al eerder had gemaakt, en er toen ook al iemand was die zo behulpzaam was te vermelden dat ie geschoren was...

missmiekie schreef:wow, heb jij die foto's gemaakt?? HEEL GAAF!!
Paard kan de benen goed de lucht in gooien, al vind ik m qua exterieur minder, maar dat nemen we maar voor lief he, als het verder zo'n topper is![]()
*zal dit wel niet mogen zeggen, vindt alleen wel dat ze dr stang er(alweer) erg aan heeft staan!*
!
Alleen zie ik hem toch liever met zn gewone vacht zegmaar .. 
ik dacht dat het achterbeen het voorbeen moest stuwen. Niks te mooi voorbeen, achterbeen duwt niet af in verhouding met het voorbeen. Erg dat de mentaliteit nu zo verandert, dat men naar het voorbeen ipv naar het achterbeen kijkt.
.
En ja, een of ander middeltje geven gaat niet (ivm doping) vandaar datie er nu zo bijloopt...