Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xjessx schreef:Ik rijd zelf ook tussen de pony's de mijne krijgt echt wel op z'n donder hoor, maar zeker NIET na mn proef dat vind ik wel zo triest dat beest weet het vast toch niet meer, nee de mijne krijgt gewoon midden in de proef op zn donder als ze t verdient, dan maar een verne*kte proef..

. cle0o_o0 schreef:hier en stuk naar boven staat dat kinderen niet weten wat ze doen, PARDON? ik ben ook 13 maar ik weet toch echt wel wat ik doe, zoiets vind ik wel zo'n flauwe smoes, als ik mn pony zo zou behandelen/mishandelen had ik mn pony allang niet meer gezien.. oke ik ben ook wel streng en concuquent voor mn pony maar niet zoals ik somme overfanatieke mensen zie.
). Ze haalt door dat relaxte gedoe geen hemelse punten(hoogste was 162), maar ze blijven er samen wèl plezier in houden en daar gaat het mij om, die winstpuntjes komen dan maar wat langzamer binnen.
, en verdomme won dat kind nog ook!
Widner schreef:Ik was vorig jaar op een springpacours, was er een klein meisje van laat ik zeggen 8 jaar op een c pony. Ze droeg lange sporen. Tijdens het pacour kreeg de pony voor elke hindernis een por met de sporen en 2 klappen,zodat hij wel moest springen, en verdomme won dat kind nog ook!
![]()
Ik ben zelf 13 en ik heb een eigen pony, maar af en toe heeft ze haar dag niet, en ik ook niet, dan wordt ik van binne driftig, maar dan kan je beter gewoon effe afstappe en lekker evne buiten rijden, want ze doet tenslotte elke dag al haar best voor me!
] dan krijgt ze me wel een lel hoor
Tuurlijk kijk ik wel of het wel echt nodig is en er geen andere oplossing is.

dus niet allemaal 

Dan ben je in echt niet goed bij je hoofd in mijn ogen. Maar ik ben zoiezo al niet zo'n voorstander van springen met pony's die eigenlijk niet hoger willen ofzoiets...

dus ik vroeg; Waarom doet u dat..
hij; ja anders loopt hij niet hard genoeg... 
en meisje ging helemaal tekeer enzo.. echt, ik wist niet wat ik meemaakte, die pony was hartstikke braaf..
en toen hebben ze die pony in de trailer 'gepleurd' gewoon nog opgezadeld en al, niet eens halster erover ofzo.. en zijn ze weggegaan..
Of de bocht veel te scherp nemen en dan moet het paard er maar overheen springen..