Kur op video gezet en muziek is nu ook klaar!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-02 12:37

Haha! Waaaaaaaaah, onder mijn bureau .....

Fitz the Blitz klinkt als Keukenhof Verward ?

Anyway, ik kon gisteren die toeschouwers missen als kiespijn, dat moet je toch met me eens zijn!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 12:41

Sjuimpje schreef:
FitzdeBlitz....
Ik denk dat we dat wel op het aanmeld papiertje van Almelo krijgen! }>

ssssssst stil anders stuurt ze de formulieren niet in Verward . Ik heb ze namelijk naar haar gefaxt en ze gaan vandaag weg.

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 12:45

Fitzroy schreef:
Zul je blij mee zijn als jouw kur laatste wordt Extreme duivel door rijtechnische problemen.

Zolang het rijtechnische problemen zijn heb ik er niet zoveel moeite mee hoor Haha!
Maar even zonder gekheid, kürrijden is natuurlijk vreselijk moeilijk en het is echt niet zo dat al m'n küren 'winners' zijn. Daar zijn zo ontzettend veel factoren aan verbonden. Het is slechts voor een enkeling weggelegd dat ze met de eerste keer gelijk winnen. Dat moet ook niet het uitgangspunt of het streven zijn. Kürrijden is een hele aparte discipline en ik denk dat je dit moet zien als een stuk ervaring opdoen. Ik weet nu zo'n beetje dat je een enorme zenuwpees bent voor de wedstrijden en ik denk dat je een heel stuk spanning bij jezelf weg kan halen door de lat niet zo hoog te leggen.
Ik kan je beloven dat ik m'n uiterste best zal doen qua presentatie en als jij belooft je best te doen op het rijtechnische vlak dan hoef je het heus niet zo somber in te zien. Knipoog

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 12:51

En met zoveel supporters en hulp moet dat wel goedkomen toch Knipoog .

Jullie gaan ervoor wij moedigen je aan Lovers .

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 12:54

Hee wat stoer zeg Fitz!!!! Ben heel erg benieuwd. Jammer dat komen kijken voor mij vaak erg moeilijk is, had ik jou mooi kunnen meeten met je mooie paardje. Maar alvast heel veel succes! Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 13:12

Het zal vast wel gaan lukken met zo'n goede kur van Charles!!!! Knipoog

Gewoon je best doen en dan gaat het vast goed.

Ik denk niet dat ik erbij kan zijn want ik moet 10 mei op CSI Eindhoven starten, maar misschien wel...............lijkt me leuk. Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 16:12

Hmm, volgens mij moet het lukken om mee te kunnen supporten op 11 mei Extreme duivel

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 16:23

moet goed gaan toch>>?? wel heftige concurentie hoor want ik kom ook *LOL* hahhahaa nou een concurrent minder zal je bedoelen want jij hebt vas een goeie kur maker aan eyes ik moet hem zelf in elkaar knutselen en heb ook nogal moeite om hem binnen de vijf minuten te houden....

See you in abcoude!!!!

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 16:32

Lachen Ha die Wouter Knipoog

Hoe is het joh? Ken je me nog? Houten/Scharroo/Kürmaker/Hondentraining met je moeder???

See you in Abcoude (waarschijnlijk).

Succes joh!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-02 16:44

Eyes schreef:
:)

See you in Abcoude (waarschijnlijk).

Hey, wat is dat: waarschijnlijk?? Mijn kurmaker hoort wel aanwezig te zijn in Abcoude Haha! anders ga ik niet!

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 16:45

hee hallo!!! wahahha das lang geleden nietwaar???
was die kurmeeting bij jou??? kwam suzanne ophalen dat kan alleen jij maar zijn!!! paardenwereld is zooo klein he???!! en idd see you in abcoude!!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 16:46

Nee Fitz je hangt, je zult nu echt moeten met of zonder Eyes Haha!

succes Tong uitsteken

claudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 17:09

helemaal met Barb eens! Met zo'n paard en natuurlijk met een goede kur kan het echt niet mis gaan!!! We zullen allemaal duimen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 19:43

Het is dat Eyes het al verklapt heeft, maar anders was het in de P&S vrij makkelijk te vinden in het rijtje van wedstrijden voor een bepaalde cup (ik zeg niet welke). Ondergetekende zegt er verder niks over, helemaal niks.

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 20:23

Citaat:
Prisca:
Nee Fitz je kan het gewoon lekker oefenen en als eyes er vertrouwen in heeft hebben wij dat ook

Ik ben blij dat het vertrouwen er is dat ik er vertrouwen in heb Knipoog

Citaat:
Fitz:Hey, wat is dat: waarschijnlijk?? Mijn kurmaker hoort wel aanwezig te zijn in Abcoude anders ga ik niet!

Ik doe m'n best, maar zit dan misschien in USA. Trouwens....dit riekt naar chantage.

Citaat:
Suzanne F:Het zal vast wel gaan lukken met zo'n goede kur van Charles!!!!

Oeps..dank je wel (word helemaal een beetje verlegen).

Citaat:
Fitz:Zul je blij mee zijn als jouw kur laatste wordt door rijtechnische problemen.

Maakt niet uit hoor, er rijden meerdere küren van mij mee. Maarreh....niet zo onzeker doen hoor. Als jij het koppie er bij kan houden (waar ik wel van uit ga) dan zie ik het niet somber in.

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 21:09

Veel succes Fitzroy!!!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 22:13

Via p&s had je er wel achter kunnen komen ,iets nieuws is dit: www.startlijsten.nl
geef het door aan je wedstrijdsecretariaat en je ziet zo waar "iedereen "
moet starten.

Succes in ieder geval Kür rijden is echt ontzettend moeilijk ,maar ook leuk om eraan te werken.
Zet em op!
Met Fitz aan de top!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 00:34

Eyes schreef:
Citaat:
Fitz:Hey, wat is dat: waarschijnlijk?? Mijn kurmaker hoort wel aanwezig te zijn in Abcoude anders ga ik niet!

Ik doe m'n best, maar zit dan misschien in USA. Trouwens....dit riekt naar chantage.

Ik vind wel dat een kunstenaar, een symphonische Rembrandt bij de presentatie van zijn meesterwerk hoort te zijn Haha!

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 23:31

He, hoe laat moeten jullie?
Misschien komen Kirsten (shanaia) en ik wel ffies kijken. Leuk!!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 00:18

YES!!! Ik ben helemaal blij en razend enthousiast.

De muziek van de kur is nu ook klaar. Eyes heeft maar liefst bijna 14 uur werk er in zitten. Met name het galopgedeelte was erg bewerkelijk. Dit is muziek van Genesis geworden.
Het stap en drafgedeelte was sneller klaar maar ik heb met bewondering zitten kijken naar het perfectionisme van Eyes.
Dan vond ik het al een prima overgang en dan was hij nog niet tevreden. Er vindt heel wat knip en plakwerk plaats voordat er een miezerig stukje muziek bij staat.
Het drafgedeelte rijd ik op Supertramp en de stap weet ik niet meer ( Bloos sorry Eyes)

Het is een hele dynamische kur geworden.

Ik heb de c.d. vandaag al de hele tijd aangehad en Sjuim heeft de primeur van de video gekregen Knipoog
Dus de tijd van oefenen is aangebroken, ik heb nu nog minder dan een maand!

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 00:45

Boos! stap is intro van You've lost that loving feeling Boos!

Knipoog succes met oefenen en video bestuderen Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 00:58

Eyes schreef:
:( stap is intro van You've lost that loving feeling Boos!

Ik wil niet eigenwijs klinken Knipoog maar dat nummer komt me dus niet bekend voor, het was toch wat anders? Ik ga eens even goed graven in mijn geheugen ...

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 03:58

Citaat:
Fitz:
Het drafgedeelte rijd ik op Supertramp en de stap weet ik niet meer ( sorry Eyes)

Citaat:
Ik dus:
stap is intro van You've lost that loving feeling

Citaat:
Fitz weer:
Ik wil niet eigenwijs klinken maar dat nummer komt me dus niet bekend voor, het was toch wat anders?

Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Nee hoor...klinkt heeeelemaaaaaal niet eigenwijs Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Boos! Pling Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 09:43

Is het zo raar dat Charles vermoeid klinkt om 4 uur 's nachts??????? Haha!
Wat doe je in godsnaam om 4 uur 's nachts? Toch geen kur voor Fitz maken he???? Tong uitsteken
Dan hoor je gewoon te Slapen Dromen , maar ja ...........................

He Fitz, heel veel succes he met je superkur!!!

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 10:02

Chips, nou baal ik dat ík wel in Vriezenveen ga starten! Maar ik mag vast wel de videobeelden komen bekijken Haha! Succes Fitz!