Jongens en paarden.. oke oke.. daar is al veel over...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

licorne

Re: Jongens en paarden.. oke oke.. daar is al veel over...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 18:55

D'r zijn wel volwassen paardrijdende mannen hoor..... Heb alleen nog maar relaties (ok, dat waren er ook maar 2) met mannen die ook reden gehad. Ze bestaan! Alleen zitten ze misschien niet hier.... Zijn meestal niet van die banketstaaflenden kippenhokouwehoeren als de meeste paardrijdende volwassen vrouwen (inclucing myself Hahahahaha!)

Groetjes
Licorne

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 18:57

Vraagje: Is mijn vriend een grote uitzondering? Hij rijd dressuur, Z2, kan zelf hoger, maar heeft nu even geen paard dat dat ook kan. En is NIET homo, teminste voor zo ver ik weet En daarnaast is hij nog leuk ook, en ik ben niet de enige die dat zegt! Wat denken jullie, is het een uitzondering?

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:00

Dat ie Z2 rijdt is geen uitzondering hoor, maar dat ie geen homo is wel.......
Ik ken verschillende op hoog niveau rijdende mannen in mijn omgeving en vanuit mijn werk. En bijna (BIJNA, heus niet allemaal) allemaal, inderdaad, homo..... Schiet echt niet op als je zelf op zoek bent, whahahahaha
Dusse, doe een maar beetje moeite om die van jou te houden, zoveel zijn ze er blijkbaar niet, hahahahaha!

Groetjes
Licorne

mini_bienie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:02

licorne schreef:
Dat ie Z2 rijdt is geen uitzondering hoor, maar dat ie geen homo is wel.......
Ik ken verschillende op hoog niveau rijdende mannen in mijn omgeving en vanuit mijn werk. En bijna (BIJNA, heus niet allemaal) allemaal, inderdaad, homo..... Schiet echt niet op als je zelf op zoek bent, whahahahaha
Dusse, doe een maar beetje moeite om die van jou te houden, zoveel zijn ze er blijkbaar niet, hahahahaha!

Groetjes
Licorne

Dát was dus precies waar ik op doelde! En dan heeft ie nog de meest geweldige blauwe ogen ook haha, dus jij zegt dat ik m moet houden? Verder nog iemand menigen over het wel of neit bijzonder zijn van mijn vriend?

mieamore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 21:38

mijn vader rijdt paard maar die is 66 en mijn zoon die is 16, dus te oud of te jong.
is wel moeilijk echte paardenmannen.

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 22:44

Op JPP loopt er een topic over ja... over jongens met paarden... mensen die daar reageren zijn ook zo jong.. en dat wilde ik dus eens een keer niet... vandaar open ik 'm hier.. dat was opzet

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 22:47

Only_Tom schreef:
Meld zich**

Er is sowieso 1 jongen van bijna 18

18 is te jong.. je moet verhuizen naar het topic in JPP
*zucht.. dit wilde ik voorkomen ... lol)

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 22:50

Ik ken ook maar weinig leuke paardrijdende mannen, mijn vriend heeft dan ook niks met paarden.

Soms lopen er bij de western tak nog wel leuke kerels rond

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 00:18

Mijn paardrijdende man is 43 en gelukkig nog maar een b rijder (nog geen homo dus )

Maar hij verafschuwd dat domme geleuter op bokt, dus je zult hem hier niet treffen. Is trouwens al jaren bezet.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 00:24

Hehe mijn vriendje "werkt ook met paarden", of eigenlijk pony's, hij doet dan wel mennen, maar dat maakt verder niks uit, hij wil er ook wel op gaan zitten als ik het heel lief vraag.
Maarre hij is lief, hij is leuk, hij is boven de 20 (=26). Hij komt hier niet op Bokt, omdat hij daar èn geen tijd voor heeft en niet beschikt over het internet.

Ken trouwens wel meer jongens en mannen die paardrijden, die geen homo zijn en die ook nog eens leuk zijn, ook boven de 20! Er zullen toch niet alleen maar Limburgse mannen zijn die geinteresseerd zijn in de paardensport?!

kris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 00:35

derde mannelijke bokker meldt zich
Ben gisteren 27 jaar geworden, heb geen klompen en ben geen homo. Ben dan ook al jaren bezet door een amazone Tot sîjt van wie het benijdt...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 08:52

Hier nog eentje. Helaas wat aan de maat (42) maar ik zit op een paard sinds mijn 14e, dusse, ja ze zijn er wel degelijk. Helaas voor jou is een ander NVVR-lid je voor geweest.
En nee, ook hier geen klompen, hoewel technofeestjes dan weer het andere uiterste is. Ik ben meer een weekend-met-vrienden-op-stap type, liefst met paarden (Land Rovers mag ook). Werelduitvinding, die NVVR Bedankt Ab en Lesley voor het idee

Ach het heeft ook wel wat als man om zo met paarden en mensen om te gaan. Er zijn niet zoveel kerels die, met toestemming van hun kerel, het bed hebben gedeeld met 10 vrouwen tegelijk!
Maarre, voordat de fantasie van sommigen iets te veel op hol slaat; nee bij de NVVR doen we dat netjes, we gaan thuis eten. Maar zo'n 16-persoonsbed geeft wel een gezellig sfeertje.

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 10:06

hahaha... echt grappige reacties... over mannen die dan homo zouden zijn... aangezien ik daar niks over gezegd had

Ik heb dus wel iemand leren kennen een tijd terug die wilde leren paardrijden. Dus ik hem op een paard gezet. Heeft ie 1 uur gereden, alleen nu blijkt hij nog erger besmet te zijn dan ik met het paardenvirus, vraagt me constant wanneer ie weer 'mag' en vraag me af of het dan nog altijd zo leuk is. Haha.

Maar goed... ik ben niet op zoek hoor mensen... alhoewel... ik hoorde wel van iemand dat er op bokt een donkerharige man rondhuppelt die helemaal mijn type zou zijn geen idee wie. haha

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 10:16

mini_bienie schreef:
Vraagje: Is mijn vriend een grote uitzondering? Hij rijd dressuur, Z2, kan zelf hoger, maar heeft nu even geen paard dat dat ook kan. En is NIET homo, teminste voor zo ver ik weet En daarnaast is hij nog leuk ook, en ik ben niet de enige die dat zegt! Wat denken jullie, is het een uitzondering?

hahaha

maar, tis een redelijke uitzondering inderdaad.
al is mijn instructeur (in de 40), er ook 1
die rijdt lichte tour (geloof in het verleden ook meer, maar zoals je zegt, juiste paard.... en is toch echt geen homo (al roepen mensend at soms wel, maja, dat roept men als snel als een niet onaantrekkelijke man dressuur rijdt

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 10:17

overigens, boven de 20 rijden ze wel hoor, de mannen, maar veelal in het springwereldje (en geloof me, ztten leuke bij )
en ze komen idd niet op bokt, waarschijnlijk hebben ze daar geen tijd voor, aangezien ze overdag de paarden trainen en 's avonds dik gaan stappen

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 10:19

Over dat gedoe over homo's... vriend van me is kapper en dan krijg je al snel dezelfde praat... maar hij is echt 100% hetero hoor

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 10:19

Ik ken idd alleen mannen die springen.. verder alleen maar kleine jongetjes

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 10:33

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 11:59

Noukie schreef:
mini_bienie schreef:

hahaha

maar, tis een redelijke uitzondering inderdaad.
al is mijn instructeur (in de 40), er ook 1
die rijdt lichte tour (geloof in het verleden ook meer, maar zoals je zegt, juiste paard.... en is toch echt geen homo (al roepen mensend at soms wel, maja, dat roept men als snel als een niet onaantrekkelijke man dressuur rijdt

Haaa Noukie! Ja hij is gewoon een uitzondering... hehe

ikkemetwikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 12:55

bij ons op stal rijden er 3 mannen,op de 10 ruiters,dat vind ik op zich al best veel,alle drie zijn ze 30+ en alle drie hartsikke hetero!

artemis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 13:30

bij ons op de manege zijn er kleine jongens die rijden, jongeren en volwassenen en oudere mannen.. zowat vanalles eigenlijk... al die mannen boven de 35 zijn getrouwt of hebebn een vrouw... tja, die kleine jongens kunje dat moeilijk vragen he en die jonegren... sommige dnek ik wel dat homo zijn en dan een goede vriend avn mij op de manege is 32 denk ik en die is homo, dat wet ik zeker

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 13:43

En toch zijn er ook genoeg mannelijke bokkers hoor
Leliev, Romkabouter, Sjoert, Deathsquad (ofzo ), Sypheron....
Nouja.. er zijn er genoeg dus

miepmiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 14:30

Bij mij in de groepsles rijden ook regelmatig 2 mannen mee. Boven de 30 in ieder geval.

Maarja, zoals idd te verwachten; Ze zijn al 25 jaar bij elkaar!

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 18:42

CKdamour schreef:
Maar waar zijn de mannen die paardrijden!?
Hier!
CKdamour schreef:
Zijn er geen leuke, spontane en vooral moderne paardenmannetjes
Ik drink geen bier, en hou niet van bruine kroegen Ben ik nu modern enzo?

Frank

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 18:46

Oh, ben trouwens ook geen homo
Die reactie kwam even na het doorlezen van het topic