Hahahahaha!)Groetjes
Licorne
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hahahahaha!)
En daarnaast is hij nog leuk ook, en ik ben niet de enige die dat zegt! Wat denken jullie, is het een uitzondering?

licorne schreef:Dat ie Z2 rijdt is geen uitzondering hoor, maar dat ie geen homo is wel.......
Ik ken verschillende op hoog niveau rijdende mannen in mijn omgeving en vanuit mijn werk. En bijna (BIJNA, heus niet allemaal) allemaal, inderdaad, homo..... Schiet echt niet op als je zelf op zoek bent, whahahahaha![]()
Dusse, doe een maar beetje moeite om die van jou te houden, zoveel zijn ze er blijkbaar niet, hahahahaha!
Groetjes
Licorne
haha, dus jij zegt dat ik m moet houden?
Verder nog iemand menigen over het wel of neit bijzonder zijn van mijn vriend?
Only_Tom schreef:Meld zich**
Er is sowieso 1 jongen van bijna 18![]()

(nog geen homo dus
)
Tot sîjt van wie het benijdt...
Bedankt Ab en Lesley voor het idee
geen idee wie. haha mini_bienie schreef:Vraagje: Is mijn vriend een grote uitzondering? Hij rijd dressuur, Z2, kan zelf hoger, maar heeft nu even geen paard dat dat ook kan. En is NIET homo, teminste voor zo ver ik weetEn daarnaast is hij nog leuk ook, en ik ben niet de enige die dat zegt! Wat denken jullie, is het een uitzondering?

)

Noukie schreef:mini_bienie schreef:Vraagje: Is mijn vriend een grote uitzondering? Hij rijd dressuur, Z2, kan zelf hoger, maar heeft nu even geen paard dat dat ook kan. En is NIET homo, teminste voor zo ver ik weetEn daarnaast is hij nog leuk ook, en ik ben niet de enige die dat zegt! Wat denken jullie, is het een uitzondering?
hahaha
maar, tis een redelijke uitzondering inderdaad.
al is mijn instructeur (in de 40), er ook 1
die rijdt lichte tour (geloof in het verleden ook meer, maar zoals je zegt, juiste paard.... en is toch echt geen homo (al roepen mensend at soms wel, maja, dat roept men als snel als een niet onaantrekkelijke man dressuur rijdt

), Sypheron....
CKdamour schreef:Hier!Maar waar zijn de mannen die paardrijden!?
CKdamour schreef:Ik drink geen bier, en hou niet van bruine kroegenZijn er geen leuke, spontane en vooral moderne paardenmannetjes
Ben ik nu modern enzo?