Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Noukie schreef:ja, weet ook niet wat het probleem is.
kan zijn dat ik alle "riempjes" zeg maar te los had gedaan hoor. Zat nl op mn paard en ging even snel die rainlegs omdoen. Heb er verder ook niet op gelet of alles strak genoeg zat...
dat ze te kort (tis paar cm maar hoor) zijn vind ik wel minder. In jouw profiel zie ik dat jij ook dressuur rijdt, dus kan niet aan het feit liggen dat je op een dressuurzadel langer zit ofzo
ach ja, zoals ik zei: het is zowiezo een stuk fijner dan niks, en veel betere opties heb ik ook niet gezien eigenlijk (want zoals bijv. neopreen lange chaps, dat is op het moment dat het straks weer warmer wordt ook niet fijn)
ik ga gewoon bij de volgende bui weer proberen, doe dan alles wat strakker en wie weet gaat het dan beter
). Heb tot nu toe de mazzel gehad dat ik ze in 1,5 maand maar 1x nodig had, dus zoveel heb ik ze ook nog niet getest 

gouda schreef:Waar ik altijd meer last van heb is het water dat van voren en van achter mijn zadel inloopt via mijn jas. Natte kont brrr![]()
Maar dit ziet er ook handig uit alleen die open achterkant zou ik zo niet vertrouwen. Wat zijn de ervaringen hiermee?