Ontzettend veel sterkte met de verwerking van je gemis. Ik hoop dat je paardje niet (lang) geleden heeft en je er voor je eigen gemoedsrust achterkomt wat dit veroorzaakt heeft!
Lieve Mensen Ik wil jullie allen bedanken voor de lieve reacties die ik krijg, de doodsoorzaak is nog steeds niet bekend wat voor mij heel moeilijk is. ik heb verder geen woorden om te zeggen hoe ik mij voel momenteel..
heel veel sterkte! Wat was hij nog jong zeg! Hopelijk kan je de doodsoorzaak achterhalen en het een plekje geven..iets wat ik niet heb kunnen doen mja..
eindelijk is de dierenarts geweest en hebben ze de waarschijnlijke doodsoorzaak kunnen achterhalen, omdat Summer in de bak stond samen met de andere paarden waarmee hij altijd speelt is hij waarschijnlijk in de sloot gevallen die erg steil was, door zijn val heeft hij zijn nek en en rechterachterbeentje gebroken, is onderkoeld en in shock geraakt en is zo overleden. dat eigenlijks de enige logische verklaring die de dierenarts kon bedenken. de moeder van summer,(zie foto) Vanessa die momenteel hoogdrachtig is, wil momenteel niet meer eten en heeft een onregelmatige hartslag. zij krijgt nu eten via de sonde, er is ook bloed bij haar afgenomen om toch enige ziekte uit te sluiten.
ik heb enorm veel verdriet door dit grote verlies,maar 1 ding is zeker Mijn mooie Summer zal altijd plek in mijn hart hebben.
veel sterkte, je zal er veel verdiret van hebben maar uit eindelijk zal je het een plaatsje kunnen geven, en kan je alle foto's en herrineringen weer bekijken met een lach, en denken hoe geweldig hij was. Ik heb het zelf van de zomer ook mee gemaakt, ook heel onverwachts. ook heel veel sterkte met de merrie, hoop dat dat goed komt...