Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Op dat moment kreeg ik geen woord uit mijn keel, kon het gewoon niet begrijpen dat ze voor de zoveelste keer Whisperke haar dag wouden verpesten.
)
)
Wel leuk dat je alles voor ons over hebt!
) 
. Ik zou ze er wél even op aanspreken dat je pony kreupel werd verklaard! Als je de dierenarts erbij had gehaald had je onnodig hoge kosten kunnen krijgen! Sonja schreef:Ik heb de indruk dat hier iemand niet tegen haar verlies kan, dus nu met modder gaat gooien, en dat er een paar dames vreeeeeeeselijk bij elkaar zitten te slijmen.....
Grow up. Mensen maken fouten, en jury's zijn ook maar mensen.

Citaat:Je begrijpt de situatie niet, en denk eerst eens na voordat je mensen pijn doet.
** Ik doe geen mensen pijn, ik reageer op een topic.
bedoel zeg dat niets!
** Dit is een openbaar forum. Bovendien heb ik een duidelijke, niet kwetsende en goed gefundeerde mening, dus die mag ik uiten.
en niet tegen je verlies kunnen is een heel ander verhaal. Als er 2 paarden van 13 aan de teugel lopen en een keurige proef neerzetten hebben deze 2 voor mij gewonnen, of niet dan?
** Voor jou wel, maar je hebt een 'beperkt inzicht' want 'aan de teugel lopen' is absoluut geen criterium. Aan de teugel is een resultaat, geen doel. Bovendien wordt er vaak geen verschil gezien tussen 'in elkaar getrokken' en 'aan de teugel'. Een jury weet een dergelijk verschil.
Tuurlijk maken mensen fouten, maar ze hebben Whisperke al meer van zo'n streken geleverd, en ben je het niet met me eens dat als een paard "misschien" kreupel is even gewacht moet worden en het nog eens moet worden geprobeerd of op het harde moet worden gedraafd??
** Nee hoor. Als de jury gezegd heeft dat het paard kreupel was, heeft de jury 1 fout gemaakt: Kreupel is een diagnose en mag alleen door een veearts gesteld worden. Echter, de jury heeft ten allen tijde het recht om een paard dat zijn basisgangen NIET ZUIVER laat zien, uit de ring te verwijderen. Mijns inziens is het zelfs erg netjes dat betreffende stal een paard ter beschikking heeft gesteld om de proef nogmaals op te rijden. Vind ik keurig geregeld!
of maar gewoon direct de dierenarts laten komen, kosten maken en dan er toch achter komen dat het een "foutje"was?
** Dierenarts laten komen is een keuze van de eigenaar. Ik laat geen veearts komen als mijn paard zich bv verstapt heeft en daardoor licht onregelmatig loopt.
Ik denk als je zo'n opmerking plaatst dat je mensen pijn wil doen, wat dit is geen grow-up situatie, ik ben 21 en volwassen genoeg en deze twee meiden kunnen heel goed tegen hun verlies.
** Ik ken mensen die ouder zijn die ik ook niet voor vol aan kan zien, ook door reacties op internet. Net als deze. Dus sorry, daar kan ik mijn mening niet op herzien.
Als topicstartster daadwerkelijk elke keer benadeeld wordt op deze stal, vraag ik me werkelijk af wat ze daar dan nog doet? Daar sta je dan toch boven, en daar verschijn je dan toch gewoon niet meer?
Whisperke reed een perfecte proef, veel beter dan gekkesies. En gekkesies wordt 8e en Whisperke 10e, en ik weet heus wel waarvan ik spreek.
** De jury weet dat ook, en waarschijnlijk beter. Anders had de organisatie jou wel gevraagd in het hokje plaats te nemen.
DIT is jurysport. Als je daar niet tegen kunt, heb je de verkeerde hobby gekozen.
Sonja schreef:Een gefundeerde en respectvolle discussie verziekt geen topic.
gekkesies schreef:Dit is een leuke manier om de TS zich nog rotter te laten voelen zeg!
Nathalie84 schreef:TS wou haar hart luchten, en maybe even een peptalk horen en terecht ik weet hoe ze zich voelt. En juist omdat dit niet officieel is worden er meerdere kansen verstrekt (meisje valt erlangs en mag opnieuw) waar mag de TS het dan niet nog eens proberen op dezelfde pony?
Ik kom er nooit, maar zo te horen heb ik niets gemist, klinkt niet als erg gezellig daar