Wow dit is zo gaaf. Die vent is alleen wel een showfiguur he? Om nou op je pony te gaan staan vind ik wel wat ver gaan. Het viel mij op dat elke keer als het paard een beloning kreeg ze haar hoofd liet zakken. Dat is vast iets van onderdanigheid of niet?
Jeetje ! GEWELDIG. Zo kun je zien he wat je wel niet met heel veel geduld/liefde en vooral vertrouwen kunt berijken. Geweldig zo volgzaam alles netjes doen, Fantastisch zoiets te zien zeg.
Misschien waren er wat dingen denigrerend, maar paard DOET het wel... Maar je moet bij deze dingen wel de leider zijn, anders doet hij het nooit, hoewel ik denk dat deze man het niet van zijn paard gedaan kreeg als hij niet heeeeel lief voor zijn paardje was... Ik kan alleen maar zeggen: Wauw...
Ik denk dat hij op het paard gaat staan met knallende zweep om te laten zien dat het dier zo'n vertrouwen in hem heeft, dat hij ok met ene geluid dat veel paarden eng vinden toch blijft liggen, en hij toont andersom ook het vertrouwen in het paard, als het paard nu immers op zou springen zou je denk wel een beetje de pineut zijn
Dit is dus echt het ultieme voorbeeld van hoe het ook kan!
Wederzijds vertrouwen, leiderschap en de juiste communicatie zorgen voor plezier van beide. Ook zie je hier heel goed wat je bereikt met het juiste gebruik van je lichaam bij het rijden.
Ik vind het echt heel mooi om te zien en het is hopelijk een eye-opener voor andere mensen.