Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Xox schreef:Ik betaal 5,00 euro voor ivermectine (noromectin) per spuit als ik er 10 tegelijk koop
germie schreef:Xox schreef:Ik betaal 5,00 euro voor ivermectine (noromectin) per spuit als ik er 10 tegelijk koop
Van dat merk waren afgelopen zomer nep-spuiten in omloop. Dus zonder de werkzame stof. Ik heb dit merk dus even in de ijskast gezet. Bij Divoza of een andere zaak betaal je iets van 8.95 euro voor dat merk, en ik kom dan dus niet aan 5 euro per stuk, ook niet als ik er 10 in 1 keer zou kopen.

lowara schreef:ik betaal op dit moment voor dat Ivermectine 8 euro per spuit. dus wil liever geen extra consult kosten
geldt dit ook voor duitsland denken jullie? anders ga ik mooi de grens over en koop daar de spuiten wel in de winkel.
nielsd schreef:maar hoelang is een wormenspuit houdbaar
[***] schreef:Dat is zo minimaal. Je hebt ook diverse soorten pijnstillers onder diverse merknamen (Neurofen, Aleve, enz), en allemaal stillen ze de pijn doordat ze Ibuprofen als werkzame stof hebben. Het gaat in principe gewoon om de werkzame stof (en concentratie).5 euro per spuit vind ik ook verdacht. Dat is onder de inkoopprijs.
Verder zit er wel verschil tussen de ivermectine van de duurdere en goedkopere merken. De 'drager' waar de werkzame stof inzit is anders.
)
[***] schreef:5 euro per spuit vind ik ook verdacht. Dat is onder de inkoopprijs.
Verder zit er wel verschil tussen de ivermectine van de duurdere en goedkopere merken. De 'drager' waar de werkzame stof inzit is anders.
Verder: ik snap niet dat mensen moeilijk doen over een kwartje meer uitgeven of minder voor een wormspuit, terwijl ze wel vermogens uitgeven aan setjes en dekjes bla bla. Ik ben alleen bang dat het meerdere euro's duurder wordt bij de veearts. Jullie willen niet weten wat ik aan drachtbegeleiding betaal omdat er geen andere da in de buurt zit.

Urielle schreef:In Belgie is het al op recept, ik kocht bij de veearts gewoon in het groot in.
Cassidy schreef:Urielle schreef:In Belgie is het al op recept, ik kocht bij de veearts gewoon in het groot in.
Ik dacht dat je de wormenkuren in Belgie gewoon in de Apotheek kon krijgen? Ik heb geen DA gezien hoor dat ik een keertje een wormenkuur daar heb gekocht (snel afgeleerd, want ze zijn daar duurder dan hier), maar dat is inmiddels ook al weer aantal jaren geleden.
Cassidy schreef:Urielle schreef:In Belgie is het al op recept, ik kocht bij de veearts gewoon in het groot in.
Ik dacht dat je de wormenkuren in Belgie gewoon in de Apotheek kon krijgen? Ik heb geen DA gezien hoor dat ik een keertje een wormenkuur daar heb gekocht (snel afgeleerd, want ze zijn daar duurder dan hier), maar dat is inmiddels ook al weer aantal jaren geleden.
.Ik rij dan dus voor al mijn stalgenoten
.Dus als het in nedeland op recept komt ,dan moet ik of ook in amerika bestellen of zien wat ik met mijn nichtje kan regelen die heeft een stal in nederland. Cookies schreef:Waarom zou je trouwens consult kosten moeten betalen. Je krijgt toch helemaal geen consult? Hij hoeft niet langs te komen of zo.