Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.

)

Nimmedor schreef:hoe doen de mensen zonder binnenbak dat dan als er 1 al al blubber is? Want neem aan dat je dan niet rijd om peesblessures te voorkomen.
gr claudia

Nimmedor schreef:hoe doen de mensen zonder binnenbak dat dan als er 1 al al blubber is? Want neem aan dat je dan niet rijd om peesblessures te voorkomen.
gr claudia
Femke_L schreef:Bij mij geen overbodige luxe! Maar ik mag best tevreden zijn, naverhand ik niets hoef te betalen aan stallingsgeld
ik heb:
- een ruime stal... voor mijn shetje
- +/- 20 x 40 buitenbak (die meestal goed begaanbaar is)
- 6 stukken weiland. Waarvan er ongeveer 3 door mijn (en andere paardjes) gebruikt mag worden.
- HEERLIJKE uitrijgelegenheden: "vughtse heide", "ijzere man" en "de drunense duine"
Soléro krijgt goed te eten, drinken!
Hij gaat op tijd naar de smid (dat regelen ze voor me, hoef alleen maar te betalen)
Ze helpen me met het beleren en ik kan altijd vragen wat ik wil!
Doordat ik daar kostenloos sta, is mij wel gevraagd om de handelspaardjes mee te rijden en verzorgen, maar daar zeg ik nieteens nee tegen!
Verder kan ik daar ALTIJD rijden als ik dat wil.
Dus ik heb totaal niets te klagen!
Behalve dat er koeitjes staan...die wel een beetje stinken...![]()
hahaha

, spuitplaats met warm en koud water, veel wei (altijd), buitenbak, stapmolen, paddocks, kleine zelfverzorgingskantine, bewoning op het terrein.

. Voordeel is wel dat ze lekker aan huis staan
.