Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)

Ludora schreef:jij doet het huishouden 3 dagen werken een kind opvoeden.....
. Ik heb een hele tijd een hele zorg aan mijn paardje gehad (koliek, kreupel etc etc) daar gaat dan wéér meer tijd en geld in zitten. We hebben geprobeerd afspraken te maken (zogenoemde 'rijdagen') maar ook dat mocht niet baten. Na 7 jaar is er een punt gezet achter de relatie (ik had mijn paard toen een jaar en dat is niet de enige reden dat het uit is overigens).
! Maar hij wordt nooit boos en zeurt nooit over het feit dat ik op stal ben. Hij wordt alleen boos als ik zeg om 7 uur thuis te zijn en ik kom om 8 uur aankakken (who wouldn't). Hij gaat vaak mee en ik ben hem aan het leren te free stylen, uiteindelijk wil hij ook leren rijden. Ideaal. Hij laat mij mijn hobby, ik laat hem de zijne en probeer zo veel mogelijk ook ECHT tijd voor hem te maken. Mijn paard heeft een keer in de week vrij en dan ga ik ook echt alleen een kusje geven en dan naar huis. Die avond is dan van ons, in het weekend probeer ik het zo te plannen dat we nog een groot deel van de dag samen hebben maar dan gaat hij eigenlijk altijd mee (LIEF). Hij begrijpt goed dat mijn paard meer is dan een hobby, het is mijn passie, mijn eeuwige droom, mijn thuishaven, mijn rust...Succes meid, PRAAT er over met hem. 
Ikke boos natuurlijk! Uiteidelijk ben ik mee gegaan=> heb me stierlijk verveeld
.
, en ikke een paardje
) Natuurlijk zorgen wij tussen de wissellende shiften van hem en de dochter van 3 ook nog wel eens een paar uurtjes voor ons beidjes. Die blijven toch ook wel belangrijk! En zijn dan ook zo zalig.
.
.