bij een paardenfluisteraar geweest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ArabStables

Re: bij een paardenfluisteraar geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 23:24

tamara_15 schreef:

hallo er is bij ons op manege een paardenverluisera geweest en ik vond het heel mooi moet je ook een keer heen gaan leer je veel van

Bij paardenfluisteraar gaan bij mij de haren overeind staan...
Tegenwoordig noemt iedereen zich maar zo paardenfluisteraar.
Wij hebben er een aantal jaar geleden hier 1 gehad voor onze Arabische hengst, de beruchte Ton O. en dit bleek dus een ontzettende oplichter te zijn. Hij zou wereldkampioen (!!) paardentemmen zijn en had zgn. zijn agenda vól met afspraken. Er stond zelfs nog een heel artikel over hem in een regionaal krantje, waardoor wij het geloofden, maar dit krantje bleek dus achteraf ook opgelicht te zijn door hem.
Hij beweerde een nieuw stallencomplex te hebben opgezet met alle denkbare luxe waar hij 'moeilijke' paarden in training zou nemen. Hij had een stuk of 20 zwarte quarters van hemzelf, zou een googelshow met Hans Klok gaan opvoeren en blablabla.... Het gekke was dat hij zo kon vertellen dat je hem geloofde. We zetten onze vraagtekens er wel bij want ondertussen zat hij zo de hele dag bij je thuis (ook avondeten!) zonder dat zijn telefoon maar 1 keer overging (met een stal vol paarden, wie verzorgd die?) en toen hij zijn afspraken gewoon niet nakwam, nooit meer iets van zich liet horen en nadat we andere gedupeerden hadden gesproken die werkelijk zijn verhalen zijn gaan natrekken, bleken zijn mooie verhaaltjes allemaal verzonnen te zijn...
Dus geen paardenfluisteraar meer voor ons...

gesina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 20:21

Ik hoop dat je wat geleerd hebt van die demonstratie en inderdaad daardoor een betere band met je paard krijgt.
Al doende leert men.

Offtopic:
Blijf vooral veel lezen en schrijven hier op bokt en gooi de msn taal de deur uit.

Ook mijn kids die geen vorm van leesblindheid hebben ,maken in mijn ogen de meest tenenkrommende fouten.
Zij zijn ook 15 (tweeling)

tamara_15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 21:56

ik heb er heel veel van geleerd, maar sommige mensen hebben een hele snele weer woord.

myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 23:01

leuk joh heb k nog nooit gezien, zu k best willen zien

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 01:15

weet niet hoor maar zijn ook mensen die dyslexie hebben.. beetje *** om dan meteen er wat van te zeggen

diekebokt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 11:15

oooow mensen
doe niet zoow harstikke kinderachtig!! Het is toch super leuk
om naar een paardenfluisteraar te gaan of iemand die schrik-
technieken doet what ever!! Het lijkt mij hartstikke leerzaam
en leuk!! Ik hoop dat er ook een keer eentje komt op onze
manege. en wat dat spelling betreft.. daar gaat de topic niet
over.. Het lijkt me trouwens superleuk om zoiets te zien van
een paardenfluisteraar
groetjes Dieke

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 11:32

ArabStables schreef:
tamara_15 schreef:

hallo er is bij ons op manege een paardenverluisera geweest en ik vond het heel mooi moet je ook een keer heen gaan leer je veel van

Bij paardenfluisteraar gaan bij mij de haren overeind staan...
Tegenwoordig noemt iedereen zich maar zo paardenfluisteraar.
Wij hebben er een aantal jaar geleden hier 1 gehad voor onze Arabische hengst, de beruchte Ton O. en dit bleek dus een ontzettende oplichter te zijn. Hij zou wereldkampioen (!!) paardentemmen zijn en had zgn. zijn agenda vól met afspraken. Er stond zelfs nog een heel artikel over hem in een regionaal krantje, waardoor wij het geloofden, maar dit krantje bleek dus achteraf ook opgelicht te zijn door hem.
Hij beweerde een nieuw stallencomplex te hebben opgezet met alle denkbare luxe waar hij 'moeilijke' paarden in training zou nemen. Hij had een stuk of 20 zwarte quarters van hemzelf, zou een googelshow met Hans Klok gaan opvoeren en blablabla.... Het gekke was dat hij zo kon vertellen dat je hem geloofde. We zetten onze vraagtekens er wel bij want ondertussen zat hij zo de hele dag bij je thuis (ook avondeten!) zonder dat zijn telefoon maar 1 keer overging (met een stal vol paarden, wie verzorgd die?) en toen hij zijn afspraken gewoon niet nakwam, nooit meer iets van zich liet horen en nadat we andere gedupeerden hadden gesproken die werkelijk zijn verhalen zijn gaan natrekken, bleken zijn mooie verhaaltjes allemaal verzonnen te zijn...
Dus geen paardenfluisteraar meer voor ons...

Hhahahahaa hier nog een 'gedurpeerde' Ik heb em een keer laten komen, ook omdat ik van andere hoorde dat hij echt de 'BOM' zou zijn.... Nou ja hij hoefde voor mij niet meer terug te komen...

Paardenfluisteren, euh ik houdt het bij goed l*llen

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:08

Ik ben net toevallig een boek aan het lezen dat gaat over "paard fluisteren" het is eigelijk een vreemde benaming vind ik, het heeft helemaal niks met fluisteren te maken, je verplaatst jezelf alleen in het paard, je gaat je gedragen als een paard.

Hiet is een URL waar je kan zien welk boek ik bedoel, echt een heel mooi boek en er staan ook nog veel tips in, een echte aanrader!
De schrijfster van het boek schrijft op wat ze heeft meegemaakt, ze kan ook telepatisch kontakt maken met paarden. Echt heel mooi.

Afbeelding
http://www.boekenmijn.nl/boekenmijn/boek.php?boek=277

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:41

Citaat:
Ik ben net toevallig een boek aan het lezen dat gaat over "paard fluisteren" het is eigelijk een vreemde benaming vind ik, het heeft helemaal niks met fluisteren te maken, je verplaatst jezelf alleen in het paard, je gaat je gedragen als een paard.

Daarom noemen mensen die er echt veel mee bezig zijn het liever "Natural horseman ship" Maar ook daar kan je weer gaan vitten want voor een paard is het helemaal niet "natural" om iemand op zijn rug te dragen.
Terug op topic : leuk voor je Tamara. ik heb wel een tip voor je. Schrijf in je onderschrift dat je spellings problemen hebt. Dan lezen de meeste bokkers dat en gaan ze er verder niet op in.

ArabStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 23:28

sorry, fout geplaatst bericht..

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:09

Ik zag toevallig een kaartje aan het prikbord hangen van deze vrouw. Het is geen PaardenFluisteraar maar iemand die aan freestyle (?) doet. Je kunt bij haar ook een cursus houding e.d. volgen