Maar ik vind gewoon dat dit eigenlijk niet hoort te hoeven
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Je hebt gelijk
Marrepar schreef:Ik heb ook niet zo'n beste ervaring met Piaffe
eerste 2 keren dat ik er wat bestelde was echt prima,
nou had ik 2 week geleden een deken en bijpassende transportbeschermers besteld, ik wacht er een week op, nog steeds niks binnen.
dus ik mailde even waar het bleef, belden ze me op 'ja de deken is niet meer leverbaar, de transportbeschermers nog wel'
en dat vertellen ze niet even wat eerder?
maargoed, ik vond de deken ergens anders, dus alsnog de transportbeschermers besteld.
krijg ik hem netjes dezelfde dag nog binnen, is er op die rekening van alles gekrast, de deken stond er nog op, dus die was weggekrast en de prijs ook, en er stond een nieuwe prijs van die transportbeschermers enzo, terwijl ze op de site 5 euro goedkoper zijn.. *zucht
dus ik had weer gemaild 'jaa dat geld alleen als je de deken er ook bij nam, dat hij 5 euro goedkoper was'
jah,, en waarom staat dat dan nog op die site? de deken stond er niet meer bij
maargoed, ik bestel er ook niet weer.
Ik heb een anderhalf jaar geleden een bestelling gedaan die ik nog moet ontvangen (oké, geld is inmiddels terug), maar ze BLIJVEN dezelfde fouten maken.. En ik vind dat dat best gemeld mag worden
. Tinne schreef:Ik heb al verschillende keren wat besteld bij ze en is altijd zonder problemen gegaan en netjes op tijd geleverd.
Quellian schreef:Ja Riant, dat klopt wel wat je zegt, iedereen moet de kans krijgen om zijn fouten op te lossen, MAAR piaffe blijft wel bezigIk heb een anderhalf jaar geleden een bestelling gedaan die ik nog moet ontvangen (oké, geld is inmiddels terug), maar ze BLIJVEN dezelfde fouten maken.. En ik vind dat dat best gemeld mag worden
Riant schreef:Dat soort insenuaties vind ik dus bullshit. En toevallig weet ik ook dat het niet waar is. Je moet niet bedrijven en mensen zwart gaan maken van dingen waar je helemaal niks van weet.
Natuurlijk vinden ze het slorig van hunzelf want dat is het ook. Maar als ze het netjes oplossen lijkt me het een typisch geval van een fout die hersteld wordt.
Kan gebeuren, is heel vervelend. Je kan het ook wel overdrijven zeg.
.
:D waar gewerkt wordt vallen spaanders, en zo is het. Ook hun kunnen een fout maken Quellian schreef:Ja Riant, dat klopt wel wat je zegt, iedereen moet de kans krijgen om zijn fouten op te lossen, MAAR piaffe blijft wel bezigIk heb een anderhalf jaar geleden een bestelling gedaan die ik nog moet ontvangen (oké, geld is inmiddels terug), maar ze BLIJVEN dezelfde fouten maken.. En ik vind dat dat best gemeld mag worden
Fun_Fun schreef:Heel goed doet ; door niks aan te laten komen?
Oké dat het even zo'n tijd is.
Maar het gebeurd al heel lang.
. Marliesje schreef:Wat jammer is dat je alleen de mensen hoort die ontevreden zijn, weinig mensen die tevreden zijn plaatsen een topic. "Piaffe, ze zijn geweldig" Zo lijkt het net alsof Piaffe nooit goed levert, terwijl ik zeker weet dat er ook vele vele klanten zeer tevreden zijn zoals ik.
(En met ons nog veel meer!). Kiwiko schreef:weet je, waar gewerkt wordt vallen spaanders. Bij mij gaan er ook wel eens dingen niet goed met verzenden. zo is het nou eenmaal.
Ik denk dat Piaffe het eigenlijk heel goed doet
.
.