Piaffe, zoo slordig.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 10:40

Het is ook wel allemaal netjes afgeleverd, na bellen en mailen.
Maar ik vind gewoon dat dit eigenlijk niet hoort te hoeven

Janski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 10:54

Dar heb je gelijk in meid.
Maar het is wel zo eerlijk naat het bedrijf toe als je niet alleen moppert over hoe slordig het is maar er ook bij zegt dat het wel op gelost is.

Vervelend dat is het zowiezo dat ben ik met je eens.
Maar zelf vind ik fouten maken is heel vervelend en maar as ze goed worden hersteld niet half zo erg.

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 10:57

Je hebt gelijk

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:07

Ik had een Pessoa dekje bij hun besteld en daar heb ik ook heel lang voor moeten wachten. Ze hadden het geld al ontvangen en na 2 weken heb ik toch maareens gemaild, bleek het niet op voorraad te zijn.. okee dat is geen probleem maar mail dat dan even door. Toen werd het ook nog eens op een andere vestiging van me werk afgeleverd.. dat was dan wel de schuld van UPS maar moest er een hoop kilometertjes extra voor maken. En tot slot kreeg ik paar weken nadat ik mijn dekje had een brief thuis dat ik nog niet betaald had.. najaaaa dat hadden ze als eerste binnen, dus ik heb meteen gemaild en kreeg als antwoord terug dat het een standaardprocedure was en verder geen excuses ofzo. Echt gewoon alleen de zin ´Dat is een standaardprocedure van ons´. Ik vind dit dus totaal geen service en zal hier ook niet meer een bestelling plaatsen, vooral na het lezen van dit topic.

Muzefee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:18

Hmmm 1 keer een rijbroek besteld en ging direct goed... geen problemen mee.

Maar omdat het zo dichtbij is ben ik er nu gewoon een paar keer heengeweest en dat bevalt me wel!
Dan kan je rustig alles bekijken enzo...

Majah het ligt niet voor iedereen om de hoek

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 12:34

Marrepar schreef:
Ik heb ook niet zo'n beste ervaring met Piaffe
eerste 2 keren dat ik er wat bestelde was echt prima,

nou had ik 2 week geleden een deken en bijpassende transportbeschermers besteld, ik wacht er een week op, nog steeds niks binnen.
dus ik mailde even waar het bleef, belden ze me op 'ja de deken is niet meer leverbaar, de transportbeschermers nog wel'
en dat vertellen ze niet even wat eerder?
maargoed, ik vond de deken ergens anders, dus alsnog de transportbeschermers besteld.
krijg ik hem netjes dezelfde dag nog binnen, is er op die rekening van alles gekrast, de deken stond er nog op, dus die was weggekrast en de prijs ook, en er stond een nieuwe prijs van die transportbeschermers enzo, terwijl ze op de site 5 euro goedkoper zijn.. *zucht

dus ik had weer gemaild 'jaa dat geld alleen als je de deken er ook bij nam, dat hij 5 euro goedkoper was'

jah,, en waarom staat dat dan nog op die site? de deken stond er niet meer bij

maargoed, ik bestel er ook niet weer.

Volgens mij hebben ze ook veel niet op leverbaar, dat het gewoon op de site staat, en wanneer ze een bestelling krijgen dat ze het dan gaan bestellen.

We hadden gebeld, en ze vonden het erg slordig van hunzelf

Janski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 12:50

Dat soort insenuaties vind ik dus bullshit. En toevallig weet ik ook dat het niet waar is. Je moet niet bedrijven en mensen zwart gaan maken van dingen waar je helemaal niks van weet.

Natuurlijk vinden ze het slorig van hunzelf want dat is het ook. Maar als ze het netjes oplossen lijkt me het een typisch geval van een fout die hersteld wordt.

Kan gebeuren, is heel vervelend. Je kan het ook wel overdrijven zeg.

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:05

Ja Riant, dat klopt wel wat je zegt, iedereen moet de kans krijgen om zijn fouten op te lossen, MAAR piaffe blijft wel bezig Ik heb een anderhalf jaar geleden een bestelling gedaan die ik nog moet ontvangen (oké, geld is inmiddels terug), maar ze BLIJVEN dezelfde fouten maken.. En ik vind dat dat best gemeld mag worden

Tinne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:11

Ik heb al verschillende keren wat besteld bij ze en is altijd zonder problemen gegaan en netjes op tijd geleverd .

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:18

Tinne schreef:
Ik heb al verschillende keren wat besteld bij ze en is altijd zonder problemen gegaan en netjes op tijd geleverd .

Ik ook, nooit problemen gehad!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:25

Ik bestel er niet meer. Heb er ook een vervelend akkefietje gehad met mijn rijlaarzen. En 1 x zijn ze vergeten een bestelling door te voeren maar dat is wel goed gekomen. Vind t wel jammer want ze hebben wel mooie scherpe prijzen en leuke dingen.

NTuinenburg

Re: Piaffe, zoo slordig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:38

jup, ik had een tijdje geleden een bontonderlegger onder rembours besteld, week later nog niks, dus ik gebelt en gemaild, ja er was een fout en het moest opnieuw gebeuren, dus nou ok uiteindelijk kreeg ik mn bontonderlegger. Ik denk die fout maken ze niet nog eens, dus laatst een zweetdeken besteld. Maar na 5 dagen nog niks, dus ik weer mailen, krijg ik terug ja die kleur en maat hebben we niet. Beetje slordig, lijkt me toch dat je dan zo snel mogelijk contact opneemt? Ben dus niet zo tevreden over ze!

shan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:05

ik heb nog nooit problemen gehad hoor, prima service wat mij betreft.

ikkemetwikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:31

Quellian schreef:
Ja Riant, dat klopt wel wat je zegt, iedereen moet de kans krijgen om zijn fouten op te lossen, MAAR piaffe blijft wel bezig Ik heb een anderhalf jaar geleden een bestelling gedaan die ik nog moet ontvangen (oké, geld is inmiddels terug), maar ze BLIJVEN dezelfde fouten maken.. En ik vind dat dat best gemeld mag worden

idd een fout maken is menselijk,en zeker als het netjes opgelost word,is dat helemaal niet erg,maar zij blijven bezig,krijg sterk de indruk dat ze maar een eind versturen,in de hoopdat je het toch wel houd!

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 15:45

Riant schreef:
Dat soort insenuaties vind ik dus bullshit. En toevallig weet ik ook dat het niet waar is. Je moet niet bedrijven en mensen zwart gaan maken van dingen waar je helemaal niks van weet.

Natuurlijk vinden ze het slorig van hunzelf want dat is het ook. Maar als ze het netjes oplossen lijkt me het een typisch geval van een fout die hersteld wordt.

Kan gebeuren, is heel vervelend. Je kan het ook wel overdrijven zeg.

Whoo, hoe overdrijven? Als we het over overdrijven hebben zeg .
We belden hun, en ze vonden het slordig, dat zet ik erneer.
Maar als Piaffe vervolgens de zelfde fout blijft maken mag hier best over gepraat worden.
En jij weet dat het niet waar is?
oké, dan weet je meer dan mij.

ppl0026

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:46

UIk heb ook slechte ervaringen met Piaffe. Ik had een MAAND geleden iets besteld en heb nog niks gekregen!!!! Vorige week had ik ze gebeld en zeiden ze dat ik het binnen zou krijgen, maar ik heb het alsnog niet gekregen

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:51

weet je, waar gewerkt wordt vallen spaanders. Bij mij gaan er ook wel eens dingen niet goed met verzenden. zo is het nou eenmaal.

Ik heb ook een aantal keren gehad dat paketjes opgegeten werden door TPG, en das ook niet leuk, zeker als het dure rijbroeken zijn.

Ik denk dat Piaffe het eigenlijk heel goed doet

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 16:04

Heel goed doet ; door niks aan te laten komen?
Oké dat het even zo'n tijd is.
Maar het gebeurd al heel lang.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:06

Bij mij komen ook pakjes wel eens niet aan die ik verstuurd heb, gewoonweg omdat ze "zoek" raken. Ik verstuur tegenwoordig alles aangetekend.

Ik zou wel eens willen zien hoe perfect jij in je werk bent :D waar gewerkt wordt vallen spaanders, en zo is het. Ook hun kunnen een fout maken

Marliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:44

Quellian schreef:

Wat jammer is dat je alleen de mensen hoort die ontevreden zijn, weinig mensen die tevreden zijn plaatsen een topic. "Piaffe, ze zijn geweldig" Zo lijkt het net alsof Piaffe nooit goed levert, terwijl ik zeker weet dat er ook vele vele klanten zeer tevreden zijn zoals ik.

mams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:53

Hier nog een tevreden klant van Piaffe.
Ook bij mij is een keer iets fout gegaan en ik heb gewoon even gebeld, geen probleem hoor het word opgelost en idd het werd ook opgelost.

Ik ga hier een opmerking plaatsen waar ik geen negatieve of boze reacties op hoef te hebben:

Mensen die werken maken fouten,
Ik ken mensen die nooit fouten maken

Vivande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:05

Fun_Fun schreef:
Heel goed doet ; door niks aan te laten komen?
Oké dat het even zo'n tijd is.
Maar het gebeurd al heel lang.

het probleem vind ik ook dat ze niks laten horen, als ze het artikel niet meer hebben.
en dan wáááácht je zoolang

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:19

Ik hoor wel meer dingen van piaffe..
Dat ze op de site zetten dat er sommige dingen al leverbaar zijn terwijn dat nog minstens 3 maanden duurt.

Heeeel erg slordig .

Tinne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:46

Marliesje schreef:
Wat jammer is dat je alleen de mensen hoort die ontevreden zijn, weinig mensen die tevreden zijn plaatsen een topic. "Piaffe, ze zijn geweldig" Zo lijkt het net alsof Piaffe nooit goed levert, terwijl ik zeker weet dat er ook vele vele klanten zeer tevreden zijn zoals ik.

En zoals ik. Ik ben ook zeer tevreden over ze. Het is idd jammer dat de mensen die er een negatieve ervaring over hebben, er een topic over openen. Ik weet dat er ook maar zat mensen zijn die wél tevreden zijn. Zoals wij (En met ons nog veel meer!).

Kiwiko schreef:
weet je, waar gewerkt wordt vallen spaanders. Bij mij gaan er ook wel eens dingen niet goed met verzenden. zo is het nou eenmaal.
Ik denk dat Piaffe het eigenlijk heel goed doet

! Amen!

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:10

Ik begrijp het wel, tuurlijk, iedereen maakt een fout, ik zou over één keer ook geen drama maken. Maar als het twee, drie keer gebeurd bij dezelfde persoon, dan stel ik me toch wel de vraag hoe ik zou reageren .

Maar ik heb verder geen ervaring met Piaffe, dus ga ook geen vooroordelen vellen. Het kan nl.overal gebeuren .