Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Meestal om de week 
Falona schreef:1x in de week groepsles dressuur (8 tot 16 man)
1x in de week groepsles springen (4 tot 10 man)
(Helaas geen luxe voor ons,wij hebben alleen een miniscuul modderpaddock.) Perla schreef:Falona schreef:1x in de week groepsles dressuur (8 tot 16 man)
1x in de week groepsles springen (4 tot 10 man)
als je dressuur les vol is zitten er dan echt 16 mensen in? sorry hoor maar volgens mij heeft les nemen dan totaal geen nut meer
Maar met de anderen dus nog wel les, maar het hangt van week tot week af. Een gemiddelde zou zoiets zijn:
), vaak nog eens een extra privéles 's avonds (als ik moet invallen maar dat gebeurt nogal vaak); om de twee weken privéles springen

Memuska schreef:Met Memuska rijd ik geen les meer, ze is met pensioen en wij maken nu buitenritjesMaar met de anderen dus nog wel les, maar het hangt van week tot week af. Een gemiddelde zou zoiets zijn:
- maandag: geen les (manège gesloten) of privéles op een andere stal (eens per twee weken)
- dinsdag: rijd ik meestal vrij omdat ik niet naar de unief hoef dan, anders 's avonds groepsles dressuur
- woensdag: groepsles dressuur
- donderdag: groepsles dressuur of vrij
- vrijdag: privéles en 's avonds groepsles dressuur (ander paard hé), vaak nog eens een extra privéles 's avonds (als ik moet invallen maar dat gebeurt nogal vaak); om de twee weken privéles springen
- zaterdag: 's ochtends groepsles, 's middags groepsles dressuur
- zondag: privéles 's ochtends en 's middags groepsles, vaak 's avonds nog vrij
Conclusie: belachelijk veel uur
)ofzo?
) dus dat wordt ook door anderen betaald hé