en dat van die sagerijnig kijken kan komen omdat ze het mischien even te lanksaam vinden allemaal, maar dat valt best mee hoor dat sacherijnige
verder leuk dat ze lanks mochten komen van je !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en dat van die sagerijnig kijken kan komen omdat ze het mischien even te lanksaam vinden allemaal, maar dat valt best mee hoor dat sacherijnige
verder leuk dat ze lanks mochten komen van je !

Ullwinn schreef:Je hebt een stel brave Fjordjes!
Vind wel dat ze allebei aan de magere kant zijn, er kan zeker wat meer vet (en vooral spieren) op!

. Of ligt dat aan mij
. verootjoo schreef:Het eerste wat ik denk is: Hoe hou je ze in vredesnaam uit elkaar!? Ze lijken echt vet veel op elkaar. Of ligt dat aan mij
.

larixfire schreef:Vreemd ik zie jullie met dikke jassen en die fjorden laat je geschoren zonder uitrijdeken lopen. Door het scheren heeft hij geen jas meer en kou is zeer slecht voor de spieren. Misschien een tip koop een fleece uitrijdeken en doe die zolang het weer ernaar is.
Verder zijn ze echt aan de dunne kant. Zeker omdat die ene fjord een puntkont heeft. Voer ze gewoon wat meer krachtvoer per dag bij en voor dat je het weet heb je weer een stevige fjord
diekebokt schreef:he was dat in zwolle??
het lijkt namelijk erg op zwolle zuid
kben benieuwd!!
groetjes Dieke![]()
![]()