Paard gekocht! (Democraat x Flemmingh x Amor)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:10

@ Jasper: nee hoor, geen kruisverhoor, maar ik denk dat keuren men veel leed zou kunnen besparen

En het antwoord dat ze de keuringspapieren van 1,5 jaar oud heeft vind ik een beetje naief, sorry!

Maar verder is het jouw paard en veel scucces ermee
Laatst bijgewerkt door Gulpje op 27-11-05 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:12

Ik geloof wel dat dit paard op de gebruikelijke fotó's goed is hoor. Het is een paard met een enorm goed bewegingsmechanisme

casanova

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:15

littleroosie schreef:
Ik ben alleen in het begin onzeker omdat ik twijfel aan me eigen rijkundigheid.
Wanneer ik weg ben rijd iemand anders haar voor mij.

,ik weet ook niet hoe je bent met rijden en hoe ervaren je bent,hoor maar je kwam in je verhaal wat ''angstig'' over.

het spijt me als ik het helemaal verkeerd heb,hoor.

offtopic:even je profiel gelezen,je hebt wel een onwijs gave shet!!!!!

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:16

Heb je trouwens in de binnen-of in de buitenbak gereden vanmiddag?

littleroosie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 22:19

Het paard kan inderdaad enorm bewegen. Ik heb in de binnenbak gereden. Wat maakt t verschil?

Casanoca, geeft niet hoor. Als ik er eventjes opzit en ik ben gewend dan is het oke, een angstige ruiter ben ik niet.

djodjodjo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:26

casanova:(toch zegt mijn gevoel dat je haar binnen 6 maanden ook weg doet)[/quote]

Sorry, off-topic, ben jij paranormaal of denk je dat gewoon?

Wel een stoer paardje, mooi hoofdje!

Tal

Re: Paard gekocht! (Democraat x Flemmingh x Amor)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 22:46

Een vriendinnetje en ik hadden de advertentie ook gezien, het leek ons ook een erg leuk paard!

Veel plezier met haar!

Mer1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:27

Ik ken Relrite ook, ze heeft op dezelfde verkoop stal gestaan als mijn merrie toen (Assendelft). Veel plezier met haar. Het is een paard wat goed kan bewegen, alleen niet voor iedere ruiter geschikt. Ik heb nl overwogen haar te 'ruilen' tegen mijn merrie maar heb het niet gedaan.

anniek_uc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:38

het is wel fijn dat een paar bokers het paard kennen, veel plezier met der en ga het gewoon proberen! niemand kan bepalen of het niet of wel goed gaat tussen jouw en het paardje!
ik vindt der prachtig, succes met je mooie paardje en veel plezier er mee, laat je nog wel een keer weten hoe het is gegaan .

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:20

Ik hoop dat het goed gaat, iig veel plezier en succes!

Siddieqje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:31

@ Levy, je reacties komen bij mij over alsof het paardje van TS wel eens haar kuren kan hebben (af en toe eens goed bokken of iets dergelijk). Is dit het geval? of ben ik fout?

@ TS véél succes met je nieuwe paardje, ik hoop dat je er veel plezier aan hebt. Kan je ze niet eventjes op proef nemen? Misschien dat dat voor jullie beiden wel goed kan zijn.

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:38

Denk niet dat ze veel aan een proefmaand heeft omdat ze een maand op stage gaat.
@TS ik wens je veel plezier met haar het is een mooi paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:50

Een mooi paard en als je goede hulp hebt, kun je zeker veel genieten van dat paard. Als ik in het profiel lees, niets dan goeds over deze merrie. Laat je niet uit het veld slaan, heb je een goede instrukteur die je gaat helpen, wellicht eens voor je rijdt, moet het toch wel lukken?

Veel plezier.

cobiie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 16:15

TS veel plezier met je nieuwe aanwinst. Hopelijk heb je nog lang plezier van het dier.

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 16:30

hallo

kunnen er ook foto's geplaats worden in dit toppic van jou paardje?

ik ben erg nieuwschierig.. en heel veel succes ermee

Siddieqje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 16:37

Als je foto"s hebt eenmaal ze bij jou is moet je ze zeker op bokt plaatsen. Ik ben benieuwd.

remi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:45

Nou gefeliciteerd met Relrite! Ik heb haar gereden voor Ziolette en had haar erg graag zelf willen kopen, had daar op dat moment alleen de middelen niet voor. Ik heb haar 1 keer gestart en had toen 2 wp in het L1 , het is een heel goed paard maar niet de makkelijkste om te rijden.
Ik wens je veel succes met haar en ik hoop binnenkort een keer rijfoto's te kunnen bewonderen.

lorelei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:58

afstammelingen van democraat zijn vaak niet de makkelijksten.maar ik hoop dat je veel plezier gaat beleven aan je nieuwe paard,heel veel succes ermee

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:33

Mooi bloed!

Maar ik sluit me aan bij de rest, laat haar helemaal keuren. En verder lekker met een fris windje buiten proefrijden! Kan je meteen zien of ze braaf is (als er niks gegeven is). Want zo ken ik wel wat paarden hoor die verkocht waren met een sedatief en war men thuis niks mee kon.

Veel plezier en succes met je paardje.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:51

Suzanne F. schreef:
Kan je meteen zien of ze braaf is (als er niks gegeven is). Want zo ken ik wel wat paarden hoor die verkocht waren met een sedatief en war men thuis niks mee kon.

Even ter info:

Deze merrie heeft destijds op haar 1e wedstrijd 2 winstpunten in het L1 behaald onder remi in een buitenbak op vreemd concoursterrrein zonder enige vorm van sedatie! Ze is bij ons altijd buiten gereden, wij hebben namelijk geen binnenbak . De huidige verkoopster had tot voor kort ook geen binnenbak aan huis, dus ik denk dat het in dit geval wel mee gaat vallen met het rijden in een buitenbak .

Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk ook liever een paard in een buitenbak proef rijdt. Daar heb ik me idd al eens flink in vergist. Mijn vorige merrie Janneke was in een binnenbak prima te rijden voor me, maar buiten werd ze soms echt te sterk voor me . Maar goed, ik heb een evenwichtsstoornis en de meeste mensen die op een paard stappen, hebben daar geen last van .

Alja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:36

waarom verkoopt Ms.X haar eigenlijk? ze heeft Rite toch nog helemaal niet zo heel erg lang?
wens je idd geval veel suc6 met dit paardje!
Laatst bijgewerkt door Belker op 30-11-05 07:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:42

Wat is er nou echt zo schrikbarend aan deze merrie ? Ik snap er vrij weinig meer van

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 21:26

ik snap het eigenlijk ook niet.

LadyLuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 22:00

Ik snap het wel, maar alleen ben ik benieuwd naar de achtergrond van dit paard want dat schijnt die naar de reacties te zien wel te hebben, helaas wil niemand er volgens my iets over kwijt?

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 22:12

Ik vind het een heel leuk paard, en je zult er vast een hele hoop plezier van hebben.
Zo te lezen is Ziolette erg over haar te spreken, en dat doet goed toch?
Persoonlijk had ik haar ook laten keuren, maar goed ik ken het, ik heb zelf ook een 6 jarige Houston hengst gekocht zonder keuren, die wel super loopt trouwens.

Veel succes, en hopelijk zien we snel foto's!