Deken kwijt, lijkt roof

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

animals

Re: PAS OP:Dekenroof in Gelderland en Overrijssel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 11:18

Zip schreef:
Uh, ligt hij niet gewoon in de sloot? Poebe had zijn deken namelijk zelf al half afgewerkt, vrijdag was dat geloof ik.

en sinds Marja en Kelly weg zijn liep hij behoorlijk te hyperen de hele dag door, waar was dat draad gesloopt dan, ik denk eerder dat hij het zelf gesloopt heeft.

Nee hij had hem noggewoon op ben telkens bij hem geweest... ik heb alles al nagekeken.... sloot, weiland enz.... echt nergens.... en hjet draad kan hij niet doen... want het was vooraan... en daar kan hij niet komen.... ik heb wel van een paar mensen gehoord dat er mensen bij hem in het weiland waren en dat hij iets deed waardoor hij geslagen werd.... en Zip het is in dooornspijk ook al raak enz... maar ik ben gewoon blij dat hij er nog staat liever de deken dan mij pony.... maar hij staat nu in een ander weiland en daar vermaakt hij zich best...

melody2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:44

Hoezo denk je dat ze je pony hadden willen stelen?

Anders_Amigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:56

he ger, had je ook aan bertus gevraagd als die ergens van wist..?

XXGerlienXX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 12:12

hej ik ken ook een [***] die heeft et ook gehad in de buurt bij jou alleen ik weet niet zeker of jij die [***] bent... zij heeft haar pony nu dichtbij ons staan

Anders_Amigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 12:40

[***] die heeft haar pony nu bij de rondweg staan.

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:02

Ik liep net met de hondjes langs het weiland, en de deken ligt gewoon in de wei hoor, in de hoek tegenover de shetlander en whelsen aan de overkant.

melody2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:24

Dit is dus paniekzaaien om niets

XXGerlienXX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:32

Ohww dan is et inderdaad een andere [***] en die heeft dus precies etzelfde gehad in elburg/doornspijk

_Nancy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 16:45

Nou snap ik het niet helemaal meer, de deken ís helemaal niet gestolen? Dan vind ik dat je eerst wel wat beter kunt kijken voordat je je conclusies trekt, en anders sorry voor mijn reactie.

Anders_Amigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:18

Dus ger, je had nog niet zo super goed gekeken..

Mieke_Cunna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 21:28

okej ik schrok al zeg jeetje ik woon ook in elburg.
Gelukkig heeft me pony geen deken om maar de rest van de pony's wel en behoorlijke duren ook !!

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 01:09

Zip schreef:
Ik liep net met de hondjes langs het weiland, en de deken ligt gewoon in de wei hoor, in de hoek tegenover de shetlander en whelsen aan de overkant.

Je nieuwe bril bevalt goed dus!

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 08:48

maar de draden waren toch doorgeknipt? of ben ik nou gek? ik snap er minks meer van, maar goed, de deken is iig niet gestolen, dat scheelt maar weer!

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 11:57

Rianneke schreef:
Lepeltje schreef:
Erg jammer maar hij heeft het dus wel voor elkaar gekregen..
Lijkt me zowiezo niet dat iemand een deken wil jatten, en al helemaal niet een van een shet.. Wat moet je nou met een deken van een shet?
En als ze een poownie hadden willen jatten hadden ze die van ons wel meegenomen, die staan ernaast en dan hoeven ze alleen even een hek open te zetten, dat gaat veel makkelijker.

Vind je niet dat je meteen van het ergste uitgaat?

ik mag hopen dat de ts wel eerst heeft bekeken of het deken nergens gewoon lag en je ziet snel of een draad is doorgeknipt of kapotgetrokken is door een pony....

en over jatten gesproken wat moet je met een deken van een shet? wat denk je van een pennymeisje die van paps en mams geen geld krijgt voor zoon stoer dekentje voor haar verzorgshet? het is maar een voorbeeldje...

mensen jatten toch altijd de stomste dingen! pas hadden ze bij iemand die ik ken de auto opengebroken... zen ouwe radio eruit en zen portommonee die OP de stoel lag met 200 pleuro erin hadden ze laten liggen net wat diegene belangrijk vind toch....

Klopt, maar dit was duidelijk jhet draad wat naar mijn pony ging maar alleen het voorstuk hebben ze kapot geknipt... en ik heb zelf 3 x gekeken waar de deken lag... in het weiland sloot enz.. en daar lag die niet zelfs mijn eigen moeder heeft nog gekeken 2x ook niks gevonden.
Het kan best zijn dat hij hem zelf na die tijd dat ik weer weg ging afgewerkt heeft.... maar dan vraag ik me af waarom hij zo gigantisch bang was toen ik bij hem kwam en zo spontaan begon te bokkken.... en dat doet hij nooit toen ik op mijn knieen ging wist hij wie ik was...... Met medicijnen geven (moet je hem aan zijn hoofd vastpakken) wou hij niet hebben hij deinste weg... en dat zegt voor mij genoeg.... want phoebe wil geen vreemden in het weiland hebben en dan word hij natuurlijk pittig.... dus hij kan een stoot gekregen hebben terwijl diegene de deken wou pakken en heeft hem gewoon meegenomen.

En zip.... wat jij zegt klopt echt niet hij heeft weleens eerder een deken eraf gewerkt.... en die blijft gewoon liggen.... maar ik maak me er niet druk meer om.... als jij zag dat die aan de overkant lag.... waarom heb je hem dan niet even gepakt voor me en in het weiland gelegd? Want er is geen enkel bewijs... hij ligt echt nergens... tenzij iemand er intresse had ja dan is hij weg (gestolen)

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 12:46

Lieve schat, hij ligt gewoon IN het weiland. ERIN. Nog steeds. 5 minuten geleden zelfs nog.

Als jij hem niet ophaalt dan pak ik hem wel, maak ik hem schoon gebruik ik hem zelf wel want dit is ook zonde.

Carlaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:01

Zip: misschien moet jij anders je mooie nieuwe bril even aan Animals lenen?

Sparky10

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 15:34

whaha ik zoek ook nog een shetlander deken duss uhhh elburg he

Anders_Amigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:55

Vaag verhaal Nou,, Maar claudia neem hem maar eens mee ..

animals

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 14:35

zou fijn zijn als je hem ziet als je hem even voor me achter wil houden want ik zit nu met medische klachten dus kan er moeilijk heen, als die weg is weet ik waar die is/

animals

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 14:36

polly_amigo schreef:
Vaag verhaal Nou,, Maar claudia neem hem maar eens mee ..

En dan hen???

animals

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 14:38

Maar dan ga ik nogo maar eens kijken.... zal k hem maar ff ophalen... hopen dat die er echt nog ligt... want als je geen cent te makken hebt... dan is alles moeilijk dus ik hoop dat je gelijk hebt zip... want ik moet hem echt weer hebben.

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 15:16

Hihihi ik woon ook in elburg en mijn paard staat tussen t hoge enk en t harde in!!

maar denk niet dat ze mijn paard haar deken zullen afjatten want dan leven ze allang niet meer, want als je niet weet hoe je met haar om moet gaan, dan leef je niet zo heel lang!!!

Maarja, al die andere paarden bij ons op stal zijn niet zo!!

Dus weg blijven met die oliebollen

Belker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 15:57

Er was niks gestolen dus het is stemmingmakerij.
Slotje.