Zouden jullie dit doen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 22:51

Ach...ik laat ook niemand op mijn paardje (nu uiteraard zeker niet...hij heeft nog niet eens een bitje ingehad *LOL* ). Maar dalijk ook niet. Uitstappen is nog tot daar aan toe (alleen in mijn bijzijn) maar verder mogen alleen mijn instructrice en instructeur erop...ik weet zeker dat zij weten wat ze doen (ze gaan mijn paardje ook inrijden, dus dan ist wel makkelijk als ze er ook opmogen van me Haha! ).

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 09:37

Ik laat gerust wel wat mensen op Flair maar alleen als ik weet dat ze een rustige hand hebben anders word Flair heel gefokt en pakt ze haar bit vast en gaat rennen. Haha!

Ik ben er bovendien wel altijd bij, behalve bij 1 persoon dat meisje rijd haar elke vrijdag en soms meer als ik geen tijd heb bijvoorbeeld, zij is heel rustig en ik vertrouw haar met Flair. Maar naar het strand zou ik niemand laten gaat op Flair tenminste niet zonder dat ik erbij ben, te risicovol met mijn mafkeesje.

Ik vind het trouwens heel leerzaam om een op andermans paard te rijden, elk paard is anders en daar leer je van.

enne Sonja... voel je maar verplicht om mij les te geven hoor als ik op een van jouw paardjes zit bij Anneke, ik heb nooit western gereden, en ik sta nog wel op een manege met veel westernruiters/paarden en zelfs westernmanegelessen. Haha!

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 19:15

Haha, ben het wel met je eens Sonja! Als m'n broertje graag wil uitstappen mag dat altijd wel, maar dan zeg ik altijd even sorry tegen Spot Haha! Vroeger vond ik het helemaal niet erg als iemand op Spot reed, maar tegenwoordig rijd ik veel fanatieker dus houd ik wel alles in de gaten en ga ik al snel alles verbeteren..de meeste zijn er dus snel weer af Knipoog Toen we Megan hadden had ik het liever niet, maar dat was meer omdat ik niet aangeklaagd wil worden wegens lichamelijk letsel van iemand.
Bij Spot denk ik nu trouwens ook wel twee keer na, de laatste paar keer ging het met rijden hartstikke goed en zogauw m'n broertje erop gaat gaat ze iets harder stappen, draven, steeds harder en dan vliegen ze de bak weer door. da's zo stom bij Spot, ze moet alles per persoon leren, je moet je heel erg bewijzen. Bij mij weet ze eindelijk dat het niet mag en probeert ze het alleen als ze echt schrikt, dus anderen krijgen wel uitgebreide gebruiksaanwijzing, ze probeert altijd wel iets, niet stilstaan, rennen enz enz.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 20:02

Ik zou het helemaal niet erg vinden als iemand graag op mijn paard wilt. Wel moet diegene kunnen rijden (hiermee bedoel ik geen geruk en geschop op mijn paard). Ik heb er één keertje een meisje op laten rijden, ze kon aardig rijden en was heel eerlijk, maar ze was wel binnen 5 minuten 3 keer eraf gegooid Scheve mond .
Sindsdien wilde niemand er meer op Verward . Erg jammer, ik vind het wel leuk om te kijken hoe hij gereden wordt door een andere/ goede ruiter..