Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
piieke schreef:heideruiter schreef:ja hoor happy day is er nog steeds en heeft nog steeds veel pit ook heeft happy day een zoon Easter maar die is ook weer 9/10 jaartjes als je nog iets wil weten kun je het mij altijd vragen ik rij er nog steeds... dus stel maar gerust vragen ofzo
En jij bent??
WOW wat veel negativiteit hie zeg, ik rij op manege de heideruiter en het is super gezellig! de pony zijn soms idd beetje irri maar daar leer je van. gwn vallen en opstaan. ik ben trouwens nadia voor wie mij kent. en ik heb 1 dag gewerkt op de manege, ga mee naar de bokkerijer en op ponykamp. en de lessen zijn super gezellig! de buitenritten zijn ook heel leuk en heb veel vrienden op de manege. ik rij op woensdag van half 7 tot half 8.
GoldenFjord schreef:waarom? waarom?! al die negativiteit. ik rij er nu ondertussen 4 jaar.
en ik vind het geweldig. en niet zandeind waar er een wachtlijst was van 8 maanden!
ik bedoel. het is niet de beste manege van de wereld. maar ik vind wel de gezelligste. ben er dan ook regelmatig te vinden. ik ben trouwens nadia smits voor wie mij kent van de manege ofzo.
gr. nadia.