Wat vinden jullie van manege de Heideruiter in goirle

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

heideruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 11:47

Opendag 4 September 2011

van 10:00 tot 16:00
Leuk programma,onderandere Clinic op grand prix niveau, Gratis ponyrijden,
Quiz met leuke prijzen, Spring demonstratie,Carrousel & veel meer pony en paard plezier!

Gratis entree

Fleury

Re: Wat vinden jullie van manege de Heideruiter in goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 14:38

Ik heb ook heel lang op de Heideruiter gereden, nu alweer 6 jaar geleden van mijn 10e tot mijn 19e. Ik heb het er super naar mijn zin gehad, ik was er elke zaterdag de hele dag en mochten veel doen op de manege. We hadden ook een heel gezellige groep. Ik ben blij dat ik zo heb geleerd met paarden om te gaan maar ik ben ook blij dat ik daarna wel naar een andere manege ben gegaan (moest vanwege verhuizen). De lessen stell(d)en niet veel voor, de gevorderde les reed in de bak nog in een treintje achter elkaar. De pony's konden ook niet veel qua dressuur maar ze waren wel super braaf om heerlijke buitenritten mee te maken, ook in de winter.
De pony's staan in stands en de stallen zijn oud maar aan de andere kant kwamen de pony's wel veel buiten. Ik praat nu wel dus over 6 jaar geleden en zag wel dat ze nu veel aan het vernieuwen zijn.
Toen ik daarna bij een andere manege kwam, reed ik 8 jaar maar kon eigenlijk nog helemaal niets. Ik kon alleen wel goed zitten en had vriendelijke handen ontwikkeld dus dat is zeker ook heel fijn!
Ik ben wel heel benieuwd hoe het nu op de manege is, of happy day er nog is (daar heb ik op leren rijden) Shalan en Misting natuurlijk.
Als je graag lekker recreatief wil rijden en vooral plezier met je pony wil hebben dan zou ik deze manege wel aanraden. Mocht je dressuur/wedstrijd ambities hebben dan zou ik naar een andere manege opzoek gaan.
Met een eigen paard is het weer een heel ander verhaal, ik heb nooit een eigen paard gehad maar volgens mij was de ponyclub wel heel actief en gezellig daar op de manege.

heideruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 15:44

ja hoor happy day is er nog steeds en heeft nog steeds veel pit ook heeft happy day een zoon Easter maar die is ook weer 9/10 jaartjes als je nog iets wil weten kun je het mij altijd vragen ik rij er nog steeds... dus stel maar gerust vragen ofzo

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 15:46

Is Happy Day een halve fjord? Dan zou die nu ongeveer zo'n 15 jaar oud moeten zijn... Volgens mij is het 15 jaar geleden dat ik er weg ben gegaan en toen was er een veulentje volgens mij met die naam.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 19:14

Happy day is nu volgens mij 17, in maart 18 want ze was 3 toen ik haar ging rijden (in maart 15 jaar geleden). Ze is inderdaad een halve fjord! Easter heb ik zien opgroeien maar zelf nooit op gereden want toen die ingereden was was ik inmiddels te groot voor hem. Op t laatst reed ik altijd op Shalan maar die is volgens mij ook verkocht aan iemand.

piieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:39

heideruiter schreef:
ja hoor happy day is er nog steeds en heeft nog steeds veel pit ook heeft happy day een zoon Easter maar die is ook weer 9/10 jaartjes als je nog iets wil weten kun je het mij altijd vragen ik rij er nog steeds... dus stel maar gerust vragen ofzo

En jij bent??

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:20

piieke schreef:
heideruiter schreef:

En jij bent??

lekker arrogant waarschijnlijk iemand die daar op de manege rijd zoals ik

GoldenFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 10:42

/3 WOW wat veel negativiteit hie zeg, ik rij op manege de heideruiter en het is super gezellig! de pony zijn soms idd beetje irri maar daar leer je van. gwn vallen en opstaan. ik ben trouwens nadia voor wie mij kent. en ik heb 1 dag gewerkt op de manege, ga mee naar de bokkerijer en op ponykamp. en de lessen zijn super gezellig! de buitenritten zijn ook heel leuk en heb veel vrienden op de manege. ik rij op woensdag van half 7 tot half 8.

groetjes nadia (GoldenFjord)

GoldenFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 21:05

waarom? waarom?! al die negativiteit. ik rij er nu ondertussen 4 jaar.
en ik vind het geweldig. en niet zandeind waar er een wachtlijst was van 8 maanden!
ik bedoel. het is niet de beste manege van de wereld. maar ik vind wel de gezelligste. ben er dan ook regelmatig te vinden. ik ben trouwens nadia smits voor wie mij kent van de manege ofzo.

gr. nadia. /3

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 13:04

GoldenFjord schreef:
waarom? waarom?! al die negativiteit. ik rij er nu ondertussen 4 jaar.
en ik vind het geweldig. en niet zandeind waar er een wachtlijst was van 8 maanden!
ik bedoel. het is niet de beste manege van de wereld. maar ik vind wel de gezelligste. ben er dan ook regelmatig te vinden. ik ben trouwens nadia smits voor wie mij kent van de manege ofzo.

gr. nadia. /3

echt wel he nadia! ik zit bij haar in de les en zoals ik al eerder zei super top gezellige kei leuke manege en heb er samen met Nadia ook 1 dag gewerkt het is er geweldig en ze organiseren heel veel!!!!!!!!

piieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:44

haha dat was niet stom bedoeld,maar heb wel eens meegemaakt dat mensen zeggen dat ze mij zijn..
maar ik ben lieke;)

piieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:45

én happyday is vandaag 18 geworden;)

GoldenFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:05

happy birthday happy day en nog vele jaren!!!!

GoldenFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:07

ow srry srry srry ik had nie gezien dat jij dat was :X ik schaam me nu egt dood

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:14

Lieke, jij ook gefeliciteerd he ;)

En Happy day ook alweer 18, reed er al op toen ze nog amper 3 was!

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 19:51

GoldenFjord schreef:
ow srry srry srry ik had nie gezien dat jij dat was :X ik schaam me nu egt dood

Uuuuhm ik moet me ook wel schamen sorry sorry naar sommige denken naja je weet wel sorry!!!!!

XxLisa

XLolaatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 16:40

Ik rij er al 6 jaar en het is een goede manege. Ze gaan nu aan de overkant van de weg bouwen en krijgen een hele vernieuwde manege. Ze doen hun best en helpen zelfs een paard voor je te kopen. De paarden met wonden krijgen rust en worden goed verzorgt. Er komen ook meerdere stallen. Ze zijn heel gastvrij en organiseren ook veel leuke dingen en etentjes. Er is niks mis mee, ondanks dat het soms vies is.