Answer from the rancher, the other side of the story!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:41

Quellian schreef:
@ Esmeralda, ik wil het wel even door de vertaalmachine gooien, maar dan krijg je wel een beetje een onsamenhangend verhaal, maar is het wel in grove lijnen te volgen. Heb geen tijd om zelf te vertalen (zit op m'n werk ).

heb het nog een op me gemakje 3 keer doorgelezen, en moet zeggen er komt een beeld in me op, wat erg tegenstrijdig is met de verhalen die ik hier gelezen heb. Deze persoon heeft zeker dat spel gespeelt , hoe run ik manege/sportgebeuren. En dat lukte zo leuk, dat hij in het echt ook dacht het te kunnen. Jammer maar sprookjes betaan nu eenmaal niet.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:43

Patrick is not a nice person. Say something he doesn't like and he threatens you to death and threatens to harm your animals.......

I have a very bad experience with Patrick in person as with Vivan, don't do business with this sort of people!!!!

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:45

After some consideration we decided to lock this topic. You can post your reply to the story of the trainees in the right topic.

Na overleg is besloten dit topic te sluiten om het verhaal centraal te houden. Reacties kunnen in dit: viewtopic.php?f=15&t=494381&p=11135189#11135189 topic geplaatst worden.