Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:ik heb een jaar in america gewerkt... ik kan vragen of ze nog een stagaire willen
Zo had ze laatst een nieuwe account (saddles) en nog 1, waarmee ze reageerde op Merens-advertenties. Quellian schreef:Ik denk dat de Spaanse DB er weinig aan zal doen...
.
ElCid schreef:Er wordt momenteel ook wel het een en ander aan gedaan.
Zo schijnt er al een rechtzaak te lopen, i.v.m. een paard wat de ranch verkocht had, de naam is in Nederland al aardig bekend, haar zus Sjoerdje Verbeeke, koopt nu onder haar naam paarden op, die alsnog naar Spanje vertrekken.
Het Merens stamboek is ook op de hoede. Als iedereen die door deze dame belazerd is nou eens de handen ineen slaat, kan er misschien iets aan gedaan worden.
De meiden die er gewerkt hebben, ondanks dat het natuurlijk een afschuwelijek tijd was, konden tenminste weer weg. De arme paarden daar zullen moeten blijven tot ze er letterlijk bij neervallen.
Ik ga een mail sturen naar de Spaanse dierenbescherming ( ik hoop dat ze Engels spreken anders heb ik een tolk nodig) en contact opnemen met toeristische organisaties. Mag ik gebruik maken van jullie verhalen?
PB me daar even over.