Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

daarna buiten voeren.. Sochtends werd er uitgemest en gevoert door de stalcleaners hehe

Rambogirl schreef:hoe krijg je eigenlijk werk op een paardenbedrijf dan??
en dus kreeg ik 2 dagen later een brief over een stalhulp gelijk gebelt en mocht gelijk beginnen de volgende dag
braafpaard schreef:Vind dat jullie over het algemeen van die mooie tijden hebben.

ik ben meestal wel nog op de stal hoor rond een uur of 7
het is nooit echt 5 uur maar me eigen paard staat er ook nog maar ben meestal wel rond 5e klaar
ligt er een beetje aan als je met paarden werkt moet je nooit op de minuten kijken natuurlijk
)
braafpaard schreef:kijk nu lees je ook andere reacties vond het al zo raar dat je tegenwoordig al zo vroeg klaar kan zijn. Natuurlijk kan je niet op een paard minuten tot een uur kijken maar dan nog vond ik het geen lomp lange dagen. Net wat Noukie zegt dat komt mij ook meer bekend voor dan die andere tijden die eerst genoemd werden.
braafpaard schreef:Ja en als je dan al die jonge meiden hoort dat ze de opleiding paardenhouderij willen gaan doen omdat ze dan hun hobby als beroep uit kunnen oefenen, de meeste denken dan nog dat ze lekker kunnen rijden net zoals ze nu doen maar zien het zwaardere werk allemaal nog over het hoofd. Als mij er iemand naar vraagt raad ik ze het in eerste instantie af. Wil je makkelijk goed geld kunnen verdienen in de paardenwereld dan zou je toch wel van goede huize moeten komen, want die wereld is knetterhard en daar moet je toch wel tegen kunnen. Wat raden jullie die meisjes aan?? IK zeg altijd maar leer ook een ander vak erbij want het paardenwereldje is maar beperkt, je moet hard werken en als je een keer iets hebt ben je gelijk uit de roulatie. Je hebt toch heel je lijf nodig met al dat lopen en mesten en rijden.
Cinnepin schreef:tis inderdaad bitterhard en ziek zijn mag niet.

Allegra schreef:Ik denk dat heel veel mensen ook misbruik van zich láten maken. Sorry, maar als je 50 uur per week moet werken en krijgt voor nog geen eens de helft betaald... Dan ben je zelf ook niet echt verstandig bezig.

heb eigelijk altijd eigen paarden gehad.
leuke uitdaging.. en sinsdien weet ik dat ik met paarden wil werken. Ik ging eigelijk met het idee naar amerika.. van jah lekker der tussen uit en met me hobby bezig zijn andere omgeving.. mensen die je niet kent... en tja..daarna ben ik baantje gaan zoeken in de paarden in nederland en het bevalt me prima
kan me geen betere baan wensen denk ik