Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:Prikkeldraad en paarden kan gewoon niet.
menollyke schreef:Dan is er nog een manier. Wij hadden altijd achter de staldeur een ketting hangen. Op die manier konden ze als ze de deur open hadden nog niet de stal uit. Hier bleven ze dan ook allemaal achter staan, ook al hadden ze het slot open.
Twee sloten is zo te horen de enige andere oplossing. Kan je niet iemand inschakelen die wel de middelen heeft om een extra slot op de deur te maken? De staleigenaar? Of misschien een familielid of vrienden?

Ludora schreef:Toch denk ik dat dat slot aan de onderkant dé oplossing is, daar kan ze nooit bij !!!
Heeft de stalhouder geen goede boor ?? Of morgen dan maar even naar de praxis.
superwoman schreef:Ludora schreef:Toch denk ik dat dat slot aan de onderkant dé oplossing is, daar kan ze nooit bij !!!
Heeft de stalhouder geen goede boor ?? Of morgen dan maar even naar de praxis.
je kan ze huren......
Danielle_1 schreef:hihihi
Hehehe,zou ze me iets duidelijk willen maken?

Hij heeft nu een stal waar je een spijl naar beneden moet trekken en dan de deur naar links schuiven. Die kan hij gelukkig niet losmaken. Hang er anders een hangslot aan, die krijgt ie geheid niet open

Natascha schreef:ik heb ook zo'n Houdini. hij kan zelfs onder touwen doorkruipen om te ontsnappen. Gene gezicht zo'n "tijgerend" paardHij heeft nu een stal waar je een spijl naar beneden moet trekken en dan de deur naar links schuiven. Die kan hij gelukkig niet losmaken. Hang er anders een hangslot aan, die krijgt ie geheid niet open