dat is natuurlijk anders dan een parcours.. maar je weet dat ze het kan!!
en ik denk dat tinkers best kunnen springen hoor
zijn harstike leuke paarden!! (mijn moeder: paarden met humor!!
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dat is natuurlijk anders dan een parcours.. maar je weet dat ze het kan!!
en ik denk dat tinkers best kunnen springen hoor
zijn harstike leuke paarden!! (mijn moeder: paarden met humor!!
) 
Desiree schreef:op de Philips derby in eindhoven wordt ook grand prix dressuur gereden en daar zag ik een zwarte vrouw rijden. Ze reed niet alleen goed maar ze was een zeer mooie verschijning op dat paard. Zo eentje die al scoort op een ezel.
Maar ik ken ook niet erg veel donkere mensen die rijden. Kan iemand uitleggen waarom dat is?
.
.aafje87 schreef:Wat betreft donkere ruiters, dit komt voornamelijk door een ander cultuur. Moslims zul je bijna nooit op een paard zien aangezien dat heel min voor ze is.
, zijn wel flink wat waard en de rijke oliesjeiks zijn er dol op. Je zult dan toch niet denken dat ze daar niet op rijden??? mobick schreef:aafje87 schreef:Wat betreft donkere ruiters, dit komt voornamelijk door een ander cultuur. Moslims zul je bijna nooit op een paard zien aangezien dat heel min voor ze is.
Dit is de grootste bullsjit die je maar kan bedenken..... wat een onzin uitspraak zeg......
Mijn idee!! Sjongejonge...mini_bienie schreef:Wij hebben ook 1 donker meisje bij ons op de manege... Ik heb in mijn hele leven denk ik 3 donkere meiden op een paard gezien... Jeetje... nu ik er over na denk... hoe zou dat komen? Vaag! Maar tussen de paarden ook wel idd... Meisje bij ons op stal zei laats (ze is eigenaresse van een lief hafje) Het wil niet echt meer lukken de laatste tijd, krijgt ze als reactie terug: Ja, het is ook maar een haflinger hoor, daar moet je niet zo veel van verwachten!

amondi schreef:Hoeveel donkere mannen of vrouwen staan er in de Quote 500?
maar die rijdt geen paard. Desiree schreef:nee maar ruud gullit houdt van foetballluh. FOETBALLUH FOETBALLUH!!!!!!!! HUUUUUUUH!
Alle zwarten houden van FOETBALLUHHHHHH!!!!!!!
zit effe gewoon te geinen hoor....
en van reggea-muziek!