BleikjA schreef:@ wkoekoek: Dat paardje ziet er idd ouder uit maar ik vind hem er toch nog te jong uit zien hor...
Het is ook een jaarling. Wacht maar tot ze een jaar ouder is, dan zie je vaak al geen verschil meer met een ouder paard.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BleikjA schreef:@ wkoekoek: Dat paardje ziet er idd ouder uit maar ik vind hem er toch nog te jong uit zien hor...
knolliepower schreef:een 2 jarige enels volboed:
http://bluepeterracing.co.uk/uploaded_i ... .jpg[/img]
ik kon geen van een jaarling vinden, maar deze vind ik er al behoorlijk af uit zien
woogy schreef:Vreselijk sneu vind ik dit
wkoekoek schreef:
En op het moment zijn we deze jongedame aan het beleren, die dus 1 jaar oud is. Ik denk dat het gros van de mensen dat niet op het eerste gezicht zal zeggen
Leo_ke schreef:Mooi stukje, en helemaal mee eens
Renpaarden staan bij wijze van spreken nog net niet in een gouden stalletje. Kan ook niet geloven dat sommige mensen alleen maar dénken dat ze slecht behandelt worden
Sugarmiss schreef:Het gaat niet om het groeien, het gaat om het sluiten van de groeiplaten. Dat is bij elk ras gelijk.
Ik ben het met je eens als je zegt dat dankzij ons mensen er nog zoveel paarden rondlopen. Maar om dan maar gelijk toe te staan dat deze misstanden blijven voortbestaan gaat me te ver.
knolliepower schreef:dat hoeven geen misstanden te zijn, als een paard op een bepaalde leeftijd in topvorm is en het makkelijker doet dan als hij 3 is, waarom dan niet? Ze zijn niet voor niets begonnen met die jonge paarden racen
jockeygirl_0 schreef:ja ik vind ook dat jullie gelijk hebben hoor, de paardne zijn hyelemaal niet zielig, als je weet hoe goed ze verzorgd wordne.. dat zouden heel veel paarden wel willen!
ik was een tijdje terug op een renbaan in engeland. in newmarket, ziet erprachtig uit en de paarden ook! en in nederland al een paar x op ee nrenstal geweest. nou ook perfect.
knolliepower schreef:@arno8: laten we even realistisch blijven, zonder de sport zou het paard waarschijnlijk al lang met uitsterven bedrijgd worden, mensen gebruiken dieren voor hun zelf, dat kun je niet veranderen, dat is de mensEn hoe kom je er bij dat elk renpaard in een stal van 3 bij 3 staat? Tuurlijk heb je gevallen waar het voorkomt maar ga eens op een manege kijken met dresuur paarden, hoeveel staan daar 23 uur per dag in een stal?
jockeygirl_0 schreef:ja ik vind ook dat jullie gelijk hebben hoor, de paardne zijn hyelemaal niet zielig, als je weet hoe goed ze verzorgd wordne.. dat zouden heel veel paarden wel willen!
ik was een tijdje terug op een renbaan in engeland. in newmarket, ziet erprachtig uit en de paarden ook! en in nederland al een paar x op ee nrenstal geweest. nou ook perfect.