Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
aan.....

.
Mariska 
xxdorisxxe schreef:ik wil ook zown ding gaan halen.. maar ik vind het op zich best wel duur..

charmar schreef:xxdorisxxe schreef:ik wil ook zown ding gaan halen.. maar ik vind het op zich best wel duur..
Je hebt ze in alle soorten en maten en dus ook in prijzen, al vanaf 5 euro, niet zo duur toch? suc6 verder
(gelukkig)
remsy schreef:Ik ben zelf begonnen met mijn merrie met skippyballen erg leuk, totdat ze doorhad hoe ze kapot konden, dus zouden ze dan niet meer aan te slepen zijn,heb ik maar besloten om een jollybal te halen zijn wel wat kleiner maar niet minder leuk volgens mijn merrie(gelukkig)
Ik heb m in de stal opgehangen anders moet ik elke ochtend op zoek gaan waar ze m heengegooid heeft![]()
met pionen vind ze het ook geweldig om mee te spelen![]()
maar ben eigenlijk wel benieuwd waar je zón grote bal kunt halen? want volgens mij zal ze die ook geweldig vinden.
wie weet dat waar je die kunt kopen??
groetjes bren
Citaat:waar????, want ik ben ook opzoek naar een speeltje waar ze keuk mee kunnen spelen, alleen vind ik een jolly bal te duur dus mischien kan je ook een sippy bal gebruiken?? alleen je hebt het risico:
hij gebruikt hem en hij is stuk of hij gebruikt hem niet en weg gogooid geld.
maarjah ik wil dus iets hebben wat een Jolly bal vervangt;)
Mariska
. 
melmel schreef:remsy schreef:Ik ben zelf begonnen met mijn merrie met skippyballen erg leuk, totdat ze doorhad hoe ze kapot konden, dus zouden ze dan niet meer aan te slepen zijn,heb ik maar besloten om een jollybal te halen zijn wel wat kleiner maar niet minder leuk volgens mijn merrie(gelukkig)
Ik heb m in de stal opgehangen anders moet ik elke ochtend op zoek gaan waar ze m heengegooid heeft![]()
met pionen vind ze het ook geweldig om mee te spelen![]()
maar ben eigenlijk wel benieuwd waar je zón grote bal kunt halen? want volgens mij zal ze die ook geweldig vinden.
wie weet dat waar je die kunt kopen??
groetjes bren
Bedoel je echt een hele grote? een voetbal?
Die wij op de manege hebben komt van:
http://www.elphymed.nl/gymnic/grote_ballen.htm
Javayo schreef:Ik wil ook zo'n jollybal aan gaan schaffen; denk niet voor in z'n stal, maar meer voor wanneer hij zichzelf moet vermaken in de paddock. anders staat hij alleen bij mij te hangen om gekroeld te worden, dan kan hij daar misschien mee gaan gooien ofzo