Euhh mijn antwoord is kort maar krachtig : NEEE!
De sfeer is de 1e 3 maanden dat je er staat super, alles kan, alles mag, leuk aardig, niks achterbaks.
Toen ik er kwam staan was het anders, ik verzorgde ook het paard van de boerin, mn zus de shetlanders die daar stonden (4 of 5) en mn kleine zusje ging altijd melken (koeiene dan he)
Eerste 2 jaar dat we er stonmden was het super gezellig, maar het laatste jaar ga ik al niet eens meer met plezier naar mn paard. Krijg je weer gezeik van die boer
We zijn nu druk op zoek naar een andere stalling, na (bijna) 6 jaar is eindelijk mn zus ook om, die had nooit zo'n last van gezeik.
Ik zou denk ik al tig keer van het erf zijn gestuurd als ik hem alleen had. Strontvork verkeerd teruggezet, te veel stro in zn stal gedaan (vond hij dan

) dekje op het verkeerde touwjte achter gehangen om te laten drogen omdat een ander hem nu niet daar kon hangen.
Gewoon gezeik om niks,.
Khartoum op bokt, verzorgde daar heel wat jaar geleden (jaar of 3 /4) een pony, en die durfde niet eens meer naar stal een tijdje, zo bang was je voor gezeik. Daarna 2 anderepaarden daar verzorgd, en toen moest ze ineens eerst toestemming aand de boer vragen of ze een paard mocht evrzorgen als zij was gevraagd door de eigenaar.
Tis gewoon een sukkel
Net als nu, we hebben gezegd dat we op zoek zijn naar een andere stalling (netjes om te melden toch)
Groetjes Marie