Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

valine schreef:allemaal opknopen die gasten,inc die toeristen die er naar gaan kijken onder het mom van "een leuke educative middag voor het hele gezin"
.
. Verschrikkelijk gewoon...
. Dierenleed gaat niet boven traditie, zeker niet..

Cayenne schreef:Net wat Parouscha zegt, ik kan er wel om janken, maar niet alleen vanwege de paarden, ook de stieren horen niet thuis in dit soort omstandigheden zoals het stierenrennen in Pamplona

Dreamy schreef:Cayenne schreef:Net wat Parouscha zegt, ik kan er wel om janken, maar niet alleen vanwege de paarden, ook de stieren horen niet thuis in dit soort omstandigheden zoals het stierenrennen in Pamplona
Mee eens, triest..

Charos schreef:oude discussie, is al een aantal keer gevoerd.
Ik doe er niet meer aan mee.

BrittKitt schreef:zo is het altijd wel iets en iedereen klaagt maar (bijna) niemand doet
echt triest! dit noem ik gene traditie, weer zo'n duidelijk voorbeeld van dat ene dier maar een gebruiksvoorwerp is, ze worden behandeld en afgedankt als vuil! Dat dit soort gevechten nog steeds niet afgelopen zijn snap ik niet, kan dan niemand hier iets aan doen????? En sporen die mensen wel die er naar gaan kijken en het mooi vinden? naar mijn mening niet dus.