Instructie: Hoe schop je je knie kapot op je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Baileys_22

Re: Instructie: Hoe schop je je knie kapot op je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 12:16

laat het maar na kijken idd

ik heb het toen der tijd NIET laten doen en ik heb bu de gevolgen (kapotte miniscus en hele zwakke knie banden)

dus gewoon doen voor de zeker heid

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 12:22

Barbara_m schreef:
Nou sorry, als je knieschijf ECHT uit de kom is geweest kan je 1 week echt niet lopen. Ik heb er zelf vrij veel last van (ook in mn schouders, vingers, tenen en kaken).
Waarom schakel je een ''telefoondokter'' in ipv een gerenomeerd arts? Beetje raar verhaal dit.

Dit is dus wat ik zeggen wou.

EvaSuzanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 21:27

love_sander schreef:
Barbara_m schreef:
Nou sorry, als je knieschijf ECHT uit de kom is geweest kan je 1 week echt niet lopen. Ik heb er zelf vrij veel last van (ook in mn schouders, vingers, tenen en kaken).
Waarom schakel je een ''telefoondokter'' in ipv een gerenomeerd arts? Beetje raar verhaal dit.

Dit is dus wat ik zeggen wou.

Huh??? Volgens mij had ik daar al op gereageerd???

Nou ja in ieder geval, de rest heel erg bedankt voor alle goede raad, ik wilde eigenlijk niet naar de dokter gaan, heb ook geen tijd gehad vandaag (tentamens) maar volgende week laat ik er naar kijken. Ik kan wel lopen, maar héél langzaam, en ik ben als de dood dat ik misstap of struikel en voel me invalide .Ik moet mijn paard binnenkort gaan inspannen dus als er een operatie moet gebeuren kan ik dat beter nu laten doen (rotte meniscussen heb ik namelijk ook! Runs in the family...). Wel lastig want met dansen verdien ik mijn geld en ik heb alle optredens af moeten zeggen. Maar ja eigen schuld dikke bult. Gelukkig kon ik vandaag weer lachen naar mijn paard. Al had ik het idee dat hij teruggrijnsde.........

EvaSuzanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 21:36

Ludora schreef:
Je had je ook moeten bedenken dat het geen BAL is maar een PAARD.. (en je moet zo ie zo niets van voetballende jongens aannemen )

Hahaha inderdaad, op TV ga ik gelijk zappen als een voetballer gaat praten, dus die goede raad had ik beter terug kunnen koppen!!! (Misschien ook een idee, gewoon een kopstoot geven haha

xxanitaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 17:16

ik heb ook mijn knieschijf uit de kom gehad en toen ben ik met de ambulance naar ut ziekenhuis gebracht en moest er 3 week gips om omdat de gewrichtsbanden uitgerekt waren ofzo
en die dokter zei toen dat ik ook wel gewoon door kom blijven lopen maar dan kon bij elke misstap die ik maakte mijn knie weer uit de kom schieten omdat die banden niet meer strak zaten en door dat gips gingen ze weer inkrimpen ofzo
ik snapte het niet helemaal maar ik zou er als ik jou was toch maar een dokter na laten kijken.