Buddy is vanaf vandaag van mij!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 20:42

Hartstikke bedankt allemaal! Heb vandaag het keuringsrapport gekregen, en het schijnt dat Buddy niet één minpuntje heeft! Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 20:50

GEFELICITEERD COLIN!!!!

Heel veel plezier met hem!!!!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 20:53

XoNo schreef:
Heb vandaag het keuringsrapport gekregen, en het schijnt dat Buddy niet één minpuntje heeft! Haha!

Goedzo Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Vingers aflikken Kusje

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 22:58

EEH gefeliciteerd!!!! je hebt een supermooi paardje!!! ben ik ff een paar daagjes niet op bokt geweest is er een supermooie paint bijgekomen op bokt!!!!! Heel veel plezier met hem en het is idd zoals iemand al zei veel poetswerk, zo'n bonte!!!

(ik zag dat ie maanoogjes heeft, leuk man, bij zo'n vosbonte paint!!!)

groetjes leon en snow (die ook een vosbonte paint als vriendje heeft)
Laatst bijgewerkt door snowdon op 24-03-02 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Colinda

paint

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 17:49

Hoi XoNo,

Ik was ook een paar dgn. niet op bokt geweest en ziehier... een nieuwe aanwinst Haha!
Van harte gefeliciteerd hoor !!!!!!!
Zoals "billy" ook al schreef : je eerste eigen paardje is speciaal, die vergeet je ook nooit meer Cool

Er vroeg al iemand naar de afstamming etc.
Inderdaad... vertel !!!!! Verward Schijnheilig

Groetjes Jolanda

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 19:17

Wat een leukerd zeg! Vind je het niet jammer dat je niet meteen lekker kan gaan rijden enzo? Ik ben benieuwd hoe ie er over een jaar of 2 (met spieren, en zonder modder) uitziet, volgens mij heb je dan echt een top-westernpaardje.

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:21

hey wat een gaaf ding zeg!

GEFELICIBOKT!!!

Dat je er maar veel plezier mee mag hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:47

Tjemig, kan niet eens rustig een weekeindje weg of jij gaat gauw een paard kopen *LOL*
Leuk diertje Xono! Ik hoop dat jullie buddy's voor het leven worden en dat we nog heel veel leuke dingen van jullie horen! Veel geluk gewenst met je nieuwe vriendje! (enne... nog heeeeeel veel verhalen en foto's graag Kwijl ) Had je al een oogje op dit paardje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:35

Party!! Gefeliciteerd Party!!
leuk dat je voor een jong paardje hebt gekozen, je krijgt er vast veel plezier van

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 00:01

Ben helemaal verbaasd over alle leuke reacties! Hartstikke bedankt! I love you guys Lovers Maargoed, over de afstamming weet ik nog weinig, omdat we de papieren nog niet binnen hebben, erger nog, ik weet zijn volledige naam niet eens. Misschien is Buddy wel gewoon een roepnaam, of anders een verbastering van zijn originele naam. Ik hoor het waarschijnlijk morgen, dus ben wel benieuwd.

Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat ik niet meteen op hem kan rijden, maar aan de andere kant ook weer niet. Op deze manier kan ik me nu meer focussen op het goed afsluiten van dit schooljaar, en op het creëeren van een goede band tussen mij en Bud.

Carola, het wordt waarschijnlijk een behoorlijk gespierd paardje. Hij is al niet dunbespierd, en hij heeft nog niets uitgevoerd Lachen En over een jaar of 2 pas zonder modder? Haha! Over een maandje gaat alle modder eraf, dan halen we hem namelijk naar binnen.

Je eerste paardje vergeet je inderdaad nooit, heb ik al van meerdere mensen gehoord. Hij is nog lekker jong, dus ik hoop dat ik er nog minimaal 20 jaar plezier van mag hebben Lachen

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 00:07

De eerste afspraak voor een buitenrit is zojuist gemaakt.
Langetermijn-planning Haha!

Maar ik hou je er aan hoor! Dan zal die ouwe rot van een Gips eens even voordoen hoe het moet dat buitenrijden.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 11:09

Margreet schreef:
De eerste afspraak voor een buitenrit is zojuist gemaakt.
Langetermijn-planning Haha!

Maar ik hou je er aan hoor! Dan zal die ouwe rot van een Gips eens even voordoen hoe het moet dat buitenrijden.

Is goed Lachen Hopen dat we geen rare mannetjes tegenkomen met brandende peuken Knipoog Of misschien wel! Dan rijden we er samen overheen Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 11:12

Leuk beestje Xono. Weet je ook wat het leuke is? je hoeft maar een maand bezig te zijn met dat beestje en je zult zien dat hij er 10x mooier van wordt. Dus over een paar maandjes opnieuw foto's maken.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 11:19

Desiree schreef:
Leuk beestje Xono. Weet je ook wat het leuke is? je hoeft maar een maand bezig te zijn met dat beestje en je zult zien dat hij er 10x mooier van wordt. Dus over een paar maandjes opnieuw foto's maken.

Ja Lachen Hij blijft overigens nog 2 maanden in de opfok staan..dus hij kan nog lekkere schooieren met zijn vriendjes. Dus die 'schone' foto's komen pas over 2 maandjes! Knipoog Ach..het wordt al mooier weer, hij verliest veel haar, misschien dat het scheelt.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 11:28

Korter haar scheelt echt een hoop ja. Ik heb mijn jongste merrie in november op de markt gekocht en ze kwam recht van de wei. Haar achterbenen waren dik van de mok en ze zat goed dik in haar vacht. Diezelfde avond dat ze thuis was heb ik haar een dek op gelegd. Als ik namelijk met haar zou werken en ze zou door die dikke vacht bezweet raken, dan kon ik haar niet zo terug op stal zetten en dan had ze in ieder geval dat dek nog om haar warm te houden. Door dat dek raakte ze haar haar kwijt, en in no time veranderde ze en werd ze ook mooier en mooier. Nu ben ik helemaal weg van haar.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 11:31

Gefeliciteerd ik zag de foto´s en ik zat te twijfelen of het een tinker was Bloos . Gelukkig tochniet Knipoog je gaat voor het echt werk.

Spannend hoor je eigen beestje veel plezier ermee Lovers .

Marcella1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 14:58

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
Ik zat net te bokken en toen zag ik je onderschrift en dacht al hé, ik heb iets gemist... Ben meteen gaan speuren op Bokt.
Ben een tijdje niet zo vaak op Bokt geweest, vandaar dat ik dit berichtje nog niet gelezen had.
Te gek hoor!!!! Veel plezier samen!
Grondwerk is ook hardstikke leuk om met je paardje te dpen!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 15:11

Prisca schreef:
Gefeliciteerd ik zag de foto´s en ik zat te twijfelen of het een tinker was Bloos . Gelukkig tochniet Knipoog je gaat voor het echt werk.

Spannend hoor je eigen beestje veel plezier ermee Lovers .

Haha, ik ga inderdaad voor het echte werk Knipoog Tinkers vind ik leuk om te zien, maar om te hebben...neuh...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 15:12

Marcella1 schreef:
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
Ik zat net te bokken en toen zag ik je onderschrift en dacht al hé, ik heb iets gemist... Ben meteen gaan speuren op Bokt.
Ben een tijdje niet zo vaak op Bokt geweest, vandaar dat ik dit berichtje nog niet gelezen had.

Je bent niet de enige die wat gemist heeft, ik hoor van velen dat ik "stiekem" een paardje heb gekocht, precies in de dagen dat ze net even niet op Bokt waren geweest Haha! Heb je zijn fotootjes al gezien? Lachen

tatjana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 17:24

en inderdaad ik was ook een paar daagjes weg...
heb weer van alles gemist zie ik wel!!
Gefeliciteerd!! in ieder geval het is een heel leuk dier heb ik al even bekenen op de foto's zul je vast nog heel veel plezier van hebben!!

Marcella1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 17:58

XoNo"]
[quote="Marcella1 schreef:
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Je bent niet de enige die wat gemist heeft, ik hoor van velen dat ik "stiekem" een paardje heb gekocht, precies in de dagen dat ze net even niet op Bokt waren geweest Haha! Heb je zijn fotootjes al gezien? Lachen
[/quote]

Ja ik heb zijn foto's gezien. Wat een SCHATJE. Ik ben zelf ook dol op paintjes!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 18:01

Marcella1"]
[quote="XoNo"][quote="Marcella1 schreef:
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

[/quote]

Ja ik heb zijn foto's gezien. Wat een SCHATJE. Ik ben zelf ook dol op paintjes!!!
[/quote]

Dankje! Het is te zien aan je usericoon Lachen Je hebt zelf toch een bijrijdpaardje sinds kort? Hoe gaat dat nou? Goed? Lachen Stuur me anders maar een PB-tje, als je zin hebt...anders wordt het hier zo'n slowchat Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 18:20

*LOL* Stiekemerd he, die Xono....
Die moeten we maar heeeeel goed in de gaten gaan houden, anders zit 'ie straks ook stiekum al wedstrijden te rijden met Buddy zonder dat wij erbij zijn om te supporteren.... Knipoog

Maclee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 23:54

Gefeliciteerd met je gevlekte cowboypaard! Wanner verhuist hij naar de Greup? Binnenkort gaan we daar wel weer naar een wedstrijd kijken en ik wil Buddy wel eens in het echie zien.

veel succes met je paardje

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 00:16

Sonja"]
:)) Stiekemerd he, die Xono....
Die moeten we maar heeeeel goed in de gaten gaan houden, anders zit 'ie straks ook stiekum al wedstrijden te rijden met Buddy zonder dat wij erbij zijn om te supporteren.... Knipoog
[/quote]

Hehe...nou dat zal nog wel even duren Haha! In juni gaan we zo langzaam aan beginnen met longeren...en dan wordt hij 4 tot 6 maanden getraind door Angelique...daarna ga ik hem zelf wat verder trainen (tot in de details)...en dan...wanneer het tijd is, gaan we eerst eens beginnen met wat onderlinge wedstrijdjes op de greup enzo...

[quote="Marianne schreef:
Gefeliciteerd met je gevlekte cowboypaard! Wanner verhuist hij naar de Greup? Binnenkort gaan we daar wel weer naar een wedstrijd kijken en ik wil Buddy wel eens in het echie zien.

veel succes met je paardje

Hij staat al op de Greup...hij stond er al. Ik ben er via Henk en Angelique aangekomen *LOL* 9 mei wordt er weer een wedstrijd gehouden. Hij staat dan nog wel buiten, maar dan lopen we ff naar hem toe Lachen

Thnx voor jullie reacties *LOL* (Er morgen er nog meer komen hoor! Haha! )