Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margreet schreef:De eerste afspraak voor een buitenrit is zojuist gemaakt.
Langetermijn-planning![]()
Maar ik hou je er aan hoor! Dan zal die ouwe rot van een Gips eens even voordoen hoe het moet dat buitenrijden.
Desiree schreef:Leuk beestje Xono. Weet je ook wat het leuke is? je hoeft maar een maand bezig te zijn met dat beestje en je zult zien dat hij er 10x mooier van wordt. Dus over een paar maandjes opnieuw foto's maken.
Marcella1 schreef:GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
Ik zat net te bokken en toen zag ik je onderschrift en dacht al hé, ik heb iets gemist... Ben meteen gaan speuren op Bokt.
Ben een tijdje niet zo vaak op Bokt geweest, vandaar dat ik dit berichtje nog niet gelezen had.
Te gek hoor!!!! Veel plezier samen!
Grondwerk is ook hardstikke leuk om met je paardje te dpen!
XoNo"]
[quote="Marcella1 schreef:GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
Ik zat net te bokken en toen zag ik je onderschrift en dacht al hé, ik heb iets gemist... Ben meteen gaan speuren op Bokt.
Ben een tijdje niet zo vaak op Bokt geweest, vandaar dat ik dit berichtje nog niet gelezen had.
Marcella1"]
[quote="XoNo"][quote="Marcella1 schreef:GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
Sonja"]
:)) Stiekemerd he, die Xono....
Die moeten we maar heeeeel goed in de gaten gaan houden, anders zit 'ie straks ook stiekum al wedstrijden te rijden met Buddy zonder dat wij erbij zijn om te supporteren....
[/quote]
Hehe...nou dat zal nog wel even durenIn juni gaan we zo langzaam aan beginnen met longeren...en dan wordt hij 4 tot 6 maanden getraind door Angelique...daarna ga ik hem zelf wat verder trainen (tot in de details)...en dan...wanneer het tijd is, gaan we eerst eens beginnen met wat onderlinge wedstrijdjes op de greup enzo...
[quote="Marianne schreef:Gefeliciteerd met je gevlekte cowboypaard! Wanner verhuist hij naar de Greup? Binnenkort gaan we daar wel weer naar een wedstrijd kijken en ik wil Buddy wel eens in het echie zien.
veel succes met je paardje