3 Weken nieuw paard..Donderdag operatie (ocd)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mesastamp

Re: 3 Weken nieuw paard..Donderdag operatie (ocd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 08:29

je kunt wel die opmerkingen plaatsen over als als en ik had hem rondom op fotos gezet, natuurlijk is dat beter maar ook ik heb dat nooit gedaan, heb er nooit problemen mee gehad dus heb geluk gehad, maar als hij goed gekeurd word ja ik weet niet dat is een gevoel.. ik wens je veel sterkte en we duimen dat het goedkomt voor je!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 08:29

Mijn merrie had ook OCD operatie gehad, net voordat we haar kochten.
Dat heeft ons niet tegen gehouden haar alsnog te kopen (wel gekeurd met foto's waaruit bleek dat er niks meer zat)

Ze loopt als een tierelier en heeft nergens last van. (voor foto's check HAW)

Veel succes. Net wat de anderen al vertelden. Houdt je aan de adviezen die je DA geeft en dan komt het allemaal goed.

Geloof dat ik die man die haar heeft gekeurd toch zou 'verblijden' met een telefoontje om te laten weten waarom hij dat niet heeft opgemerkt! Is het je eigen DA? (die haar heeft gekeurd?)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 08:35

Dimple schreef:
Geloof dat ik die man die haar heeft gekeurd toch zou 'verblijden' met een telefoontje om te laten weten waarom hij dat niet heeft opgemerkt! Is het je eigen DA? (die haar heeft gekeurd?)

Die man gaan we zeker verblijden met een telefoontje . Hij heeft wel opgemerkt dat haar kniegewrichten flink overvuld waren, maar ik kreeg als reactie dat dat niet uitmaakte : 'je gaat er toch geen grand prix mee rijden'. Dus we wachten even hoe het loopt met de operatie, en dan gaan we hem zeker even bellen...

Ja, het is onze eigen dierenarts. Maar we zijn nu eigenlijk voor de wat serieuzere dingen overgestapt