Ik vind de manegetest wel leuk
De producttesten zijn meestal trailers en tsja ik mag nog niet met trailer rijden dus heb er niks aan 
Maar ik vind het heel handig en fijn blad en het leest inderdaad lekker vlot door
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
De producttesten zijn meestal trailers en tsja ik mag nog niet met trailer rijden dus heb er niks aan 
Sjuimpje schreef:Hier wordt hij opgezegt, mijn ouders zijn al vanaf het 1e jaar lid en het blad begint nou toch wel in herhaling te vallen.
Sjuimpje schreef:Ook kan ik mij meestal totaal niet vinden in de artikelen.

Citaat:Ik heb mijn abonnement vorig jaar opgezegd, ik was lid sinds 1996. Het boeide me allemaal niet meer, werd steeds meer reclame, en steeds minder interessante artikelen. Voor dat geld kan ik andere leuke dingen doen.

MarijeR schreef:Ik wil geen reclame in de brievenbus en betalen voor reclame wil ik al helemaal niet
Zelfs (bijna) alle artikelen zijn verkapte reclame, over alle advertenties maar te zwijgen.
Heb ooit eens voor de gein de pagina's geteld mét reclame (advertenties) en zonder reclame en dat was triest. Heb daarna ook meteen mijn abbo opgezegd...
) Dus moet er wel reclame in willen ze en winst maken (toch de bedoeling van elk bedrijf) en personeel kunnen betalen enzo... de bladen zijn er niet zo zeer voor de lezers, maar om de uitgevers rijker te maken.... Ze zoeken dus naar dingen (artikelen) die het beste verkopen. Zolang Natural horsemanship "in" is, schrijven ze daarover, zolang western "in" is, zullen ze dat ook behandelen etc, als er weer een andere rage is, pakken ze dat op. Als ze nl publiek verliezen hebben ze geen bestaansrecht meer, dus proberen ze steeds weer meer lezers erbij te krijgen door uit te zoeken waar interesses liggen en daarop in te springen.
) en daarna is het gewoon weer gestopt. Vond het altijd wel een leuk blad, maar niet boeiend genoeg om het te blijven houden. Ik behoorde ook niet helemaal tot de doelgroep , er kwamen me bv teveel NH dingen in die mij niet zo interesseren. Hoewel ik het opzich wel een pluspunt vond dat BIT zo veelzijdig is!
,etc Lusitana schreef:MarijeR schreef:Ik wil geen reclame in de brievenbus en betalen voor reclame wil ik al helemaal niet
Zelfs (bijna) alle artikelen zijn verkapte reclame, over alle advertenties maar te zwijgen.
Heb ooit eens voor de gein de pagina's geteld mét reclame (advertenties) en zonder reclame en dat was triest. Heb daarna ook meteen mijn abbo opgezegd...
Bit is een onwijs duur blad om te maken (ik werk voor een uitgever, dus ik weet dat soort dingen) Dus moet er wel reclame in willen ze en winst maken (toch de bedoeling van elk bedrijf) en personeel kunnen betalen enzo... de bladen zijn er niet zo zeer voor de lezers, maar om de uitgevers rijker te maken.... Ze zoeken dus naar dingen (artikelen) die het beste verkopen. Zolang Natural horsemanship "in" is, schrijven ze daarover, zolang western "in" is, zullen ze dat ook behandelen etc, als er weer een andere rage is, pakken ze dat op. Als ze nl publiek verliezen hebben ze geen bestaansrecht meer, dus proberen ze steeds weer meer lezers erbij te krijgen door uit te zoeken waar interesses liggen en daarop in te springen.
Ze willen zoveel mogelijk reclame in hun bladen, want die worden betaald...
Tja, da´s de andere kant, hè.