Beerne @ renwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Beerne @ renwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:58

tis een lief dier, maar levensgevaarlijk onder het zadel

KiWiKo schreef:
zo ik kan eindelijk weer op bokt, effe bijlezen.......

Ik kan alvast wel verklappen dat Beerne echt een Sgatjuh is, NOT

Hij kan in iedergeval wel een flikflak, land nog op zijn rug, maargoed met enige oefening land hij wel weer op zn pootjes

Werken wil hij echnie, ik mocht eerst skies aantrekken en toen hij de derde keer met me aan de lijn de bak door ging was ik het zat en deed de bijzet er los aan........ waarop meneer besloot zich dan maar achterover te gooien Syl wilde eerst gewoon erop gaan, ik zei nouhou laten we eerst maar kijken bij welke mate van werken het dier in protest gaat........... die lat bleek heeeeeeel laag te liggen, Syl was beetje blij dat ik het eerst aan de lijn wilde bekijken achteraf

Moet klein beetje aan gesleuteld worden zegmaar, meneer zn ego is iets te groot voor zijn schoenmaat.........

gelukkig hebben we hem een paar rondjes goed gekregen aan de lijn, hij was wel heeeeeeel boos maar deed wat ik wilde. dat wordt hard werken voor syl en heeeeel, heeeeel consequent zijn MET bananahose

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:08

Als ie op z'n rug land bij de flikflak, dan moet ie z'n rug holler maken en z'n achterbenen er meer onder plaatsen. Misschien beter eerst beginnen met het bruggetje? Maaruh... vervelend hoor, ik hoop dat jullie hem snel een beetje onder de duim krijgen. Ik vind het wel een leuk ding om te zien!
Laatst bijgewerkt door Tessebes op 20-09-05 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:09

Gaat lukken

Moesji

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:26

Wat een leuk beessie, heerlijk eigenwijs koppie zit erop. Jammer dat die dat dan ook is :p

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:08

HAW -> ITP

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:13

Leuke foto's

Die 2de foto is liief

Leuk paardje

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:51

Wat een heerlijk beestje!

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:26

Haha ik heb niet voor niets gezegd dat 't een moeilijke pony was ik vind het heeeeel erg leuk om 'm hier te zien, hij heeft wel echt hele mooie gangen hé. Het wordt wat werk maar als je er eenmaal op gaat dan denk ik dat je toch echt de show gaat stelen! Nog heel veel succes verder, echt heel gaaf om 'm hier te zien, en stoer dat je 'm er gewoon opgezet hebt! Groetjes van Sarah!!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 18:30

Tessebes Kim kletst, zodra de tijd er is ga ik er op, maar eerst dit mannetje manieren bij brengen naast het zadel

Sarah ga vanavond je PB beantwoorden.
En je hebt gelijk, hij is moeilijk, maar idd kan erg mooi lopen (als hij zin heeft hahaha)

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:09

hoi sily, ik ken Birne al vanaf dat hij 1 dag oud was. Hij is geboren op een boerderij in Abbekerk. Zijn moeder is een dartmoor merrie genaamd Kiwi, toendertijd 21 jaar. Zijn vader is mijn hengst Ryon O'Malley (vader boktveulen 2004). Hij heeft kiwi gedekt toen hij 2,5 jaar oud was. Het was in 1 sprong raak en het resultaat is Birne, wat overgens peer betekent in het Duits. Peer, Kiwi, je snapt het wel, we wilden het fruitig houden. Ik heb nog foto's van hem, dus als je me even mailt op annelotsnip@hotmail.com, voor je gegevens, dan stuur ik ze naar je op.

Groetjes Annelot en natuurlijk Ryon

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 20:48

Ik kom snel bij dit mormeltje kijkem hoor sily. Ben benieuwd of hij in het echt net zo geweldig is als op de foto's .

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 22:34

Hey Annelot,

Ik heb idd al over je gehoord, Birne was dus een beetje een ongelukje
Ik zal je snel even mailen voor alles, ben erg benieuwd of hij als ukkepuk al zo stoer was

Spokie mormeltje is lief hoor, hij was vandaag heel erg stoer bezig en is het grootste maatje van Nicky, die waren met zijn tweeen lekker aan het spelen vandaag in de bak.
De mannen vonden eht wel eng om te zien, dat kleine ding met Birne.
Maar Nick heeft zich prima verweerd en is soort van baas over de grote lummel

Zal binnenkort eens foto's maken als die twee bezig zijn.

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 18:14

Hoi sily, birne was geen ongelukje hoor, maar geheel gepland. maar omdat kiwi zo'n kleine pony is en ryon iets groter, wilde we hem maar 1 keer laten springen, en dat was gelukt.

groetjes annelot

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 19:06

annelot schreef:
Hoi sily, birne was geen ongelukje hoor, maar geheel gepland. maar omdat kiwi zo'n kleine pony is en ryon iets groter, wilde we hem maar 1 keer laten springen, en dat was gelukt.

groetjes annelot

Owwwww hihi foutje van mijn kant.
Zal hem vanavond gelijk weer geruststellen en zeggen dat hij toch geen ongelukjes was

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:15

Zoeff..
leuke foto's

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 22:51

Hij is leuk syl(althans zo op foto).Kom hem maandag bewonderen.
Natuurlijk komen we ook even voor par.Dat meisje wil ik wel weer eens zien in het echt.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 22:56

loontje schreef:
Hij is leuk syl(althans zo op foto).Kom hem maandag bewonderen.
Natuurlijk komen we ook even voor par.Dat meisje wil ik wel weer eens zien in het echt.

Als je maar tegen Par zegt dat je speciaal voor haar komt, anders is ze misschien wel beledigd

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:36

Tuurlijk zeg ik dat tegen par.voor haar kom ik ook het meest want dat stond al op de planning en dat jij er nou een ander paard bij neemt in de tussen tijd maakt niks uit.