paarden.. ik ben het zat!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Re: paarden.. ik ben het zat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 12:51

Wat balen, maar wat ik eigenlijk niet snap, die vrouw uit je verhaal is dat de eigenaresse van Laukje? of de staleigenaresse?
want als het het laatste is, zou ik me er nooit wat van aan trekken! Laat ze lekker banketstaaf
Zij hebben hun manier en jij de jouwe.

En anders, is ergens anders stallen niet mogelijk?
Het zou zonde zijn als je het opgeeft, omdat je zelf al aangeeft dat je haar vreselijk gaat missen!

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 12:55

Is De eigenaar...
dus zowel van de paarden als de stal..

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:28

Aarggh meid.. : ( Ik schrok!
Sterkte meid.. Meer kan ik niet zeggen...

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 08:52

laukjefreak schreef:
Ik denk niet dat ik nog verder wil met paarden. Ik heb in 5 jaar tijd engels gereden western gereden alle 2 wedstijdern gereden. en alle 4 de paarden verkocht gehad. Ik hoopte ook dta ik bij mensen zou komen waar ik het gewoon goed mee kon vinden en die mij vetrouwde. het enige wta ik niet snap is dat als zij maar 2 van de 6 paarden gebruiken waarom ze die andere dan niet de deur uit hebben gedaan.

@lorenzo precies. Ik heb inmiddels al een aanbod gehad van een fjordenfokker in neede waar ik laukje ook evt zou mogen stallen.
Hij heeft meerdere keurings fjorden maaar weet nog niet of ik er op inga

Dat aanbod zou ik toch goed overdenken. Want jij kan weggaan bij die stal, maar het paardje blijft er staan. En als ik het zo hoor, dan zijn het geen mensen waar ik mijn paard zou stallen.