Kermis pony's

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

susan_opel

Re: Kermis pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:57

dat de kermispony´s zo rustig zijn heeft te maken met het voedsel dat ze krijgen. ze staan inpricipe in de wei te grazen en als het nodig is worden ze met hooi bijgevoerd. deze pony´s krijgen geen krachtvoer waardoor ze zo rustig zijn. ook zijn het ruinen en veel pony´s zijn al wat ouder. en maak je geen zorgen , de pony´s doen dit nog altijd met veel plezier. de pony´s die er geen zin in hebben laten dit wel merken en zijn altijd zo weer van de kermis af. als er geen weilandje in de buurt is worden de pony´s gewoon wat verder weg op een weilandje gezet. er wordt wel degelijk goed voor de pony´s gezorgt. dit zijn de ervaringen die wij er mee hebben en van de pony´s die wij kennen. wij helpen bij de pony´s die o.a. in eindhoven, tilburg, leiden, enschede, almere-stad, roosendaal, den-bosch, oisterwijk, berkel-enschot, schijndel en deventer staan. wij kennen de mensen van wie deze pony´s zijn ook goed , dus we weten hoe ze het hele jaar verzorgt worden

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:12

Bij ons op de kermis in ijsselmonde lopen er ook altijd pony's voor rondritjes. Sinds vorig jaar doet onze manege dat ook. Hun boven aan de dijk en wij beneden aan de dijk. Je ziet echt wel verschil in verzorging. Dan wil ik echt niet opscheppen omdat het toevallig pony's van de manege zijn waar ik rij, maar onze shets hebben de hele dag door hooi en emmers water staan. Voor de gein bieden wij hun pony's ook maar water aan en dan reageren ze alsof we net doen dat ze ze niet goed verzorgen. Tja is toch ook zo. Het is altijd in juni en dan kan het best warm zijn. Dan hoort je pony toch te kunnen drinken!!
Het is die dag dan ook tegelijkertijd paardenmarkt. Je hebt je trailer nog niet open of de handelaren vragen al wat we ervoor moeten hebben

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 21:34

De meeste kermisponies die ik heb gezien in de jaren op de kermissen vind ik er goed verzorgd uitzien en dat moet ook wel, zijn wel in inkomsten van diegene.

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 10:49

ik hoop altijd voor ze dat ze goed verzorgt worden

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 20:05

bij ons waren vorger jaar en dit jaar ook pony's die van vorig jaar waren gewoon zielig want ze zagen d'r niet uit en ze stonden pal naast boxen met keiharde muziek. Echt sneu.......
die van dit jaar waren net zo erg het waren allemaal shets maar dan ook echt kleine shets en dan gingen d;r helegrooten kinderen op. Ze hadden ook echt een kermis kraam met allemaal lampjes en zo en dan stond er "ponyrijden". de zadeltjes zaten ook niet echt goe. Het waren western zadels ,veelste groot en dan hadden ze ook nog een opgerold dekntje d'r achter voor het cowboy
uiterlijk. Ze hadden ook ywee sinngels waarvan 1 echt op hun PIEP zat en dan ook echt strak!!!!!! ze stonden ook pal naast de boxen van een andre atracies. nou dait vind ik dan echt zielig hoor!!!!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 00:42

Kermispony;s???
Jeetje dat ze daar nog aan doen...wist ik neit eens...echt erg.
Kunnen ze van die mooie neppaarddraaimolens maken die kinderen net zo leuk vinden, zetten ze nog levende dieren er neer

Ik vind dit gewoon niet kunnen...
Ik heb het eerlijk gezegt nog nooit gezien, ik geloof ook niet dat ik zoiets wil zien... wat bestaan er ook een vreemde mensen

Ik heb wel eens een Frans circus gezien dan campings afreisde die ook paarden bij zich had...
Die stonden de hele dag in ongv. 35 graden in de hete zon te bakken, zonder water
En dat gold ook voor de overige beesten...
Dan ben je toch niet goed snik....