Nu gaat het nog wel, maar moet je je even indenken hoe dat eruit gaat zien als die dingen vies worden (Wat bij mij standaard is) Dan is het dus net alsof je zelf compleet onder de blur zit
Hahaha Om te rijden vind ik het niks, maar voor het stalwerk is een paar simpele rubberen laarzen wel erg handig en die saaie groene kaplaarzen van de Welkoop zijn toch ook niet alles he....
Niet te geloven wat ze allemaal uitvinden. Ik zag het in de BIT en ik heb krom gelegen! Met alle respect, maar zo ga je er toch niet bij lopen? Dan ben je toch écht zwaar setjesverslaaft. Die afgrijselijke geblokte bandages van het paard op het plaatje zijn tot daar aan toe, maar die rijlaarzen?
@ Marja1988: gelukkig zijn er volgens de reglementen alleen maar zwarte of donkerblauwe rijlaarzen toegestaan.
jeetje he, wat verschrikkelijk... wat ze tegenwoordig bedenken en dan de doorzichtige rijbroek zodat je je 'underwear' kunt showen, en doorzichtig truitje enne....doorzichtige cap... jeeej die wil ik maargoed...wel ehm apart bedacht
Ik weet niet of al meerdere het hadden gezien, maar je hebt nu ook leren rijlaarzen met krokodil of slangenprint... echt zó fout! Volgens mij zijn ze van Konigs.. geef mij dan maar de bontjes-onder-het-zadel-hype, dat heeft nog een heel klein beetje nut, maar dit......