Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ceasario schreef:Cow_horse schreef:Pfff wat een geld, tsjaa als je het er voor over hebt
Nooit van "boekhouden" gehoord.
Of belastingtechnisch een bedrijf runnen. Tjonge.
MissSisa schreef:Wij hebben de vrouw horen praten die Poetin heeft gekocht, een keer praaatte zij een taal die wij niet konden verstaan, de andere keer was het Duits.Dus wie weet..........
ceasario schreef:Meteen een fiscaal verlies van 1.5 miljoen er over heen.
Is van der Zwan daar ook meteen vanaf.
CGJ12 schreef:MissSisa schreef:Wij hebben de vrouw horen praten die Poetin heeft gekocht, een keer praaatte zij een taal die wij niet konden verstaan, de andere keer was het Duits.Dus wie weet..........
Friesland dus...........![]()
![]()
Suzy schreef:Ik meende vanmorgen in de krant te zien staan dat de merrie is verkocht aan een zwitserse mevrouw voor 900.000 euro. Kan dus wel een kloppen met die talen
VValar schreef:In Zwitserland praten ze altijd nog steeds Duits
caranthir schreef:Of Frans en zelfs op sommige plekken Italiaans
MissSisa schreef:Ik ben er geweest.![]()
Poetin werd onder het zadel gereden en liep dan ook super.![]()
Enig nadeel was dat je er een rapportje van de dierenarts bij kreeg waarop stond dat Poetin herstellende is van een onstekking aan het sesambeen.![]()
Wij hebben de vrouw horen praten die Poetin heeft gekocht, een keer praaatte zij een taal die wij niet konden verstaan, de andere keer was het Duits.Dus wie weet..........
Het veulen van poetin was geen goed dier.Matig lopen en zelfs onregelmatig. Dus die 138000 was veel en veels te veel.
![]()
Maar Poetin voor 900000 was echt een koopje.
VValar schreef:caranthir schreef:Of Frans en zelfs op sommige plekken Italiaans
Ik denk dat een beetje geedacuteerd persoon die talen van elkaar kan onderscheiden, niet?
lonneke2 schreef:vanmorgen stond in de krant dat poetin voor 1,1 miljoen was verkocht aan een zwitserse vrouw, maar dat poetin in frankrijk komt te staan.....
seline1981 schreef:Het schijnt dat het veulen gekocht is door Reesink. Deze zou al voor een groot deel eigenaar zijn, dus waarschijnlijk is het in scene gezet.